Minkälaisia ovat tuntemasi pilalle hemmotellut pikku prinsessat aikuisena?
Miten ovat pärjänneet elämässä? Vai ovatko pärjänneet..
Kommentit (21)
Etkö ole pikku prinsseistä huolestunut?
Kaikki heti mulle nyt. Ei nähdä omaa napaa kauemmaksi. Vääristynyt itsetunto. Luulevat itsestään liikoja mutta samalla ovat tosi epävarmoja kun kaikki eivät palvokaan heitä. Häikäilemättömiä. Ottavat mutta eivät anna mitään.
Alkkiksia ja vaihtavat miestä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Niille voi vaikka aloittaa oman viestiketjun. Vai onko sinulla jotain erityishuomioita joita haluaisit jakaa?
Pitävät vanhempiaan orjinaan vielä 40-vuotiaana.
Mun tuntemat kaksi enemmänkin marttyyreja. Paljon hyväntekeväisyydessä, mutta pitävät itsestään numeroa ja loukkaantuvat, jos heitä ei kehuta. Eivät kuitenkaan narsisteja, vaan enemmänkin sellaisia että huomiota pitää saada. Narkusta nämä eroaa siten, että eivät suutu jos joku tekee enemmän ja eivät ala tuhota tai alistaa suuttuessaan, valehtelemaan kyllä kovia oman edun nimissä. Enemmänkin jos joku juttu miellytä, kiukuttelevat kun eivät saa tahtoaan läpi, niinkuin pienenä ovat tottuneet tekemään. Mutta eivät ala julistaa koko maailmalle että heitä kohtaan on tehty väärin, tässä ero narskuun.
No tuntemani narskukin on ainoa lapsi, mutta luulen, että lapsuudessa on enemmänkin ollut traumoja kuin hemmottelua.
Kaikessa tosi avuttomia ja epäitsenäisiä. Kaikkeen tarvitaan kaveri mukaan, vessassa käynnistä alkaen.
Hyvin pärjännyt työelämässä mutta on niin hankala ja itsekäs tyyppi että välit lähes kokonaan katki sukulaisiin, miehetkin karkoitti ympäriltään ja lapsettomana vanhapiikana elää nyt viisikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Moniko mies itkee ympäri internettiä kun ei saa joululahjaa, tai synttärilahja oli liian halpa? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko mies itkee ympäri internettiä kun ei saa joululahjaa, tai synttärilahja oli liian halpa? -eri
Joo näinpä
Olen ainoa lapsi ja saanut aina kuulla tätä, että ”olen pilalle hemmoteltu”. Jopa niiltä, joita on kotona hemmoteltu mielestäni paljon enemmän. Aina oli näitä ”kavereitakin”, joiden mielestä en voinut koskaan pärjätä elämässä, koska olin ainoa perheen prinsessa.
No, hyvin olen pärjännyt. Menin töihin heti lukion jälkeen ja tein samalla kaksi ylempää korkeakoulututkintoa. Vakituinen työpaikka löytyy. Sama mieskin on ollut kuvioissa pitkään ja ihanat lapset, omakotitalo, mökki jne. Ystäviäkin on jäljellä näiden katkeroiden jälkeen. Vanhemmat ovat yhä tukiverkostona ja niin aion itsekin olla lapsilleni ja läheisilleni. Eikö olekin ikävää, kun ”ennusteet” eivät pitäneet kutiaan!
Vierailija kirjoitti:
Olen ainoa lapsi ja saanut aina kuulla tätä, että ”olen pilalle hemmoteltu”. Jopa niiltä, joita on kotona hemmoteltu mielestäni paljon enemmän. Aina oli näitä ”kavereitakin”, joiden mielestä en voinut koskaan pärjätä elämässä, koska olin ainoa perheen prinsessa.
No, hyvin olen pärjännyt. Menin töihin heti lukion jälkeen ja tein samalla kaksi ylempää korkeakoulututkintoa. Vakituinen työpaikka löytyy. Sama mieskin on ollut kuvioissa pitkään ja ihanat lapset, omakotitalo, mökki jne. Ystäviäkin on jäljellä näiden katkeroiden jälkeen. Vanhemmat ovat yhä tukiverkostona ja niin aion itsekin olla lapsilleni ja läheisilleni. Eikö olekin ikävää, kun ”ennusteet” eivät pitäneet kutiaan!
Vaikutat vähän siltä että on kova tarve todistella että asiat ovat hienosti. Varmasti sille on syynsä että kaverit ovat sanoneet noin. Ei mulle ainakaan kukaan ole sanonut noin... Ehkä olivat sellaisia kavereita jotka eivät sietäneet pompottelua. Tottahan toki pompoteltavia löytyy mieheksi, ”kavereiksi” jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet itkee ympäri internettiä aika paljon paksumpaa settiä. Pikku Prinssi ajattelee aikuisena olevansa oikeutettu neitseelliseen, mutta himokkaaseen palvelijattareen.
Enkä ole ikinä kuullut naisesta, joka olisi niin idiootti että jättäisi lahjan ostamatta tärkeänä päivänä. Se ei ole mitään luksusta, vaan normaali tapa, jota vain sydämetön ei noudata jos ei ole toisin sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet itkee ympäri internettiä aika paljon paksumpaa settiä. Pikku Prinssi ajattelee aikuisena olevansa oikeutettu neitseelliseen, mutta himokkaaseen palvelijattareen.
Lol tämä nauratti. Pitää paikkansa minun kohdalla.
Rasittavia ihmisiä, ei kukaan jaksa kuunnella tai katsella kauaa. Etenkin eräs hieman yksinkertaisempi yksilö.