Jos haluaisit tahallisesti ärsyttää/kiusoitella kumppaniasi, mitä sanoisit tai tekisit?
Kysymys siis hyväntahtoisesta kiusoittelusta.
Mikä saa kumppanisi ketutuskäyrän värähtämään välittömästi?
Kommentit (13)
Haukottelen kesken seksin ja pierasen päälle.
Tulin vain katsomaan että joko ketjun kaikki vastaajat on diagnosoitu alistaviksi narsisteiksi.
Eihän se silloin mitään hyväntahtoista ole, jos toista se pännii.
Ap, toisen ärsyttäminen tahallisesti on huonoa käytöstä. Jätän rakastamani ihmisen kipupisteet rauhaan koska rakastan häntä. Niiden tökkiminen ei olisi rakkautta vaan henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Haukottelen kesken seksin ja pierasen päälle.
Mulla on kai kieroutunut huumori, mut mä nauroin tälle iha hervottomasti😂
Vierailija kirjoitti:
Pännimistä on monenlaista.
Tein itse yhden virhehankinnan vuosia sitten ja mies aina silloin tällöin muistuttaa asiasta sopivan tilaisuuden tullen. Ärsyttää, mutta pääsääntöisesti nuo tilanteet ovat hauskoja ja nauretaan asialle yhdessä.
Hyvässä parisuhteessa ymmärretään sopivan raja oman kumppanin osalta ja kunnioitetaan sitä.
Ei oo kumppanii, mut jos olis, nii aivan varmana ottasin hänen puhelimen (luvan kanssa tietenki, älkää vielä pillastuko) ja laittasin siihen ajastimen rullaamaan muutamaks päiväks ja sanosi antavan lahjan tai sanovan jotaki tai tekeväni. Siinä sit odottelee. >:)
Vierailija kirjoitti:
Ap, toisen ärsyttäminen tahallisesti on huonoa käytöstä. Jätän rakastamani ihmisen kipupisteet rauhaan koska rakastan häntä. Niiden tökkiminen ei olisi rakkautta vaan henkistä väkivaltaa.
Kipupiste on eri asia kuin "pet peeve", siis meillä jokaisella ihmisellä on joitain asioita, jotka ärsyttävät kohtuuttomasti ja ilman syytä ja joihin useimmat osaavat suhtautua kuitenkin huumorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pännimistä on monenlaista.
Tein itse yhden virhehankinnan vuosia sitten ja mies aina silloin tällöin muistuttaa asiasta sopivan tilaisuuden tullen. Ärsyttää, mutta pääsääntöisesti nuo tilanteet ovat hauskoja ja nauretaan asialle yhdessä.
Hyvässä parisuhteessa ymmärretään sopivan raja oman kumppanin osalta ja kunnioitetaan sitä.
Tilanteet on hauskoja ja nauratte yhdessä. Eihän se sitten pänni. Jos pännii, niin se ei ole toisesta hauskaa millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipupiste on eri asia kuin "pet peeve", siis meillä jokaisella ihmisellä on joitain asioita, jotka ärsyttävät kohtuuttomasti ja ilman syytä ja joihin useimmat osaavat suhtautua kuitenkin huumorilla.
En siltikään ehdointahdoin muistuttaisi kumppania moisesta. Se vaan ei ole fiksua.
Härnäisin tekokäärmeellä, nippusiteillä hänen pyöränsä lukkoon, katoaisin Prismasta jättäen hänet sinne haahuilemaan, piilottelisin hänen tavaroitaan. Olen kai toisesta ketjusta tutuksi tullut pellemies, mutta tyttöystäviä on aina riittänyt, joten jatkan huumorini kultivointia.
Sanon Toni Virtasen näköiseksi. Mies on kuullut sitä koko ikänsä ja INHOAA kyseistä vertausta.