Oletko tiennyt, että pytylle ei saisi jäädä liian pitkäksi aikaa jäädä istumaan?
Voi aiheuttaa peräpukamia. Eli ei lehtien lukupaikka.
Kommentit (16)
Mitähän Elvis mahtaisi tähän sanoa?
Tiedän, mutta ei ole vielä koskaan ollut pukamia.
Tiedän. Ei ole istunnossa koskaan tullut mutta raskaus aiheutti.
Kuka siinä pazkan lemussa haluaisikaan?😝
Olen tiennyt, ja silti harrastan pitkiä istuntoja. Kivat peräpukamat.
Oletko tiennyt, että pytylle ei saisi jäädä liian pitkäksi aikaa jäädä istumaan?
Oletko tiennyt, että samaan virkkeeseen ei tarvitse jäädä-sanaa kirjoittaa kahta kertaa?
Vierailija kirjoitti:
En mä siel muutenkaan mitään lehtiä lue vaan av:ta kännykällä.
Suolesta valuu pskaa ulos samalla, kun silmien kautta sitä menee sisääsi?
Pukamat tulee liiallisesta paskan ulos punnertamisesta. Itse luen ilmaisjakelulehdet ja mainokset vessanpöntöllä, en kaikkia kerralla vaan sen minkä parhaaksi näen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tiennyt, että samaan virkkeeseen ei tarvitse jäädä-sanaa kirjoittaa kahta kertaa?
Huomasin kyllä, harmi kun ei voi enää muokata viestiä. Minulla hahmotushäiriö. Pahoittelut.
Ap.
Kyllä, ei missään nimessä.
Sillä merkitystä peräsuolen toimintaan.
Ponnistaminen saattaa aiheuttaa pukamia, ei se pöntöllä istuminen ole pahempaa kuin tuolilla. Mutta pöntöt on yleensä muotoiltu niin että pitkäaikainen istuminen saa jalat puutumaan, niin sitä voi käyttää mittarina että milloin on liian pitkään siinä istunut.
Joo kamala se töksötys puutumien jälkeen kun on pelannut liian pitkään kännykällä. Minusta on mukavaa paskoa ja suihkutella persettä käsisuihkulla kuumalla vedellä.
En mä siel muutenkaan mitään lehtiä lue vaan av:ta kännykällä.