Millainen summa velkoihin/kk?
Millainen summa teillä menee rahaa velkoihin kuukaudessa? Mukaanlukien asuntolaina, auto ja kulutusluotot, jos on.
Kommentit (24)
Niin 1000 ja loppuu asunto laita helmikuussa😀
545€/kk.
Autorahoitukseen puolet ja toinen puoli pienillä pakollisilla kk-erillä vakuudellisiin pankkilainoihin (kakkoskoti ja sijoitusasunto), lyhentelen ylimääräistä muutaman kerran vuodessa jos ei muita rahareikiä ilmaannu.
2000 euron nettotuloista menee sellaiset 1200 euroa. Loput menee elämiseen. Luottotiedot katoaa lähiaikoina.
0€. Ei ole koskaan ollut senttiäkään velkaa. N36
Myp kirjoitti:
253€ lainanlyhennykseen ja 55€ suoraan säästöön. Olen hoitovapaalla ja tulot on lapsilisät+kotihoidontuki,eli 597€/kk.
eli mies maksamassa elämiset.
Asuntolaina+sijoituslainat+opintolaina korkoineen vievät hieman alle 1900 euroa kuukaudessa. Kulutusluottoja ei ole.
Nyt velat maksettu ja luottotiedot jo kunnossa.Velkaa ei enää ole.
Sen verran kuin olen luottokorttia edellisessä kuussa vinguttanut. Tammikuussa näytti olevan pikkuisen yli sata euroa
Myp kirjoitti:
253€ lainanlyhennykseen ja 55€ suoraan säästöön. Olen hoitovapaalla ja tulot on lapsilisät+kotihoidontuki,eli 597€/kk.
Onpas suuri kotihoidontuki. Itselläni se oli n. 250e.
Velkoihin menee n. 1700e kuukaudessa. Samassa asuntolaina. Muut velat maksettu 1-3 vuodessa. Asuntolaina 20 vuodessa :D
Vierailija kirjoitti:
Myp kirjoitti:
eli mies maksamassa elämiset.
Puoliso maksaa elämisen, missään ei sanottu kumpi on hoitovapaalla. Ja jos toinen hoitaa yhteistä lasta, niin tottakai työssäkäyvälle kuuluu suurempi elatusvelvollisuus.