Mies: jos nainen sanoo olevansa ”kiltti”...
Kommentit (12)
Pistää kyllä miettimään, onko nainen sellainen todellista itseään kiltimpää esittävä marttyyri kuten exäni oli.
M31
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vaan turn on. Kerro lisää!
No siis, mietin vaan kun näen pian yhden miehen jolle kerron itsestäni. Että uskallanko sanoa miten asia on: olen kiltti luonteeltani. Ja joskus sitten saanut siitä kärsiä (tullut hyväksikäytetyksi - en tarkoita sek s u aalisesti vaan tunteiltani), että onko se ihan turn off...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis, mietin vaan kun näen pian yhden miehen jolle kerron itsestäni. Että uskallanko sanoa miten asia on: olen kiltti luonteeltani. Ja joskus sitten saanut siitä kärsiä (tullut hyväksikäytetyksi - en tarkoita sek s u aalisesti vaan tunteiltani), että onko se ihan turn off...
Ap
Kiltti, mutta ei alistuva, on just hyvä.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kannata kertoa tuota sille ainakaan heti kättelyssä. Voi käyttää sitä hyväkseen.
T. Toinen kiltti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiltti, mutta ei alistuva, on just hyvä.
t. mies
Mitä tuo tarkoittaa käytännössä?
Jos aikuinen sanoo itseään kiltiksi muuten kuin jossain roolileikissä tms, niin pidän häntä vähän vajaaälyisenä.
Sano että olet kiltti ja joskus ihanasti tuhma.
Ei ole turn off. Olet ilmeisesti herkkä ihminen, sellainen piirre on mielestäni todella TURN ON.
Todennäköisesti kiltti on täysi lahna sängyssä, joten on turn-off.
Se että on kiltti on ihan hyvä asia. Mutta jos sanoo olevansa kiltti niin se ei välttämättä kuulosta hyvälle.
Kiltille naiselle pitää antaa varmaan välillä remmiä, jotta pysyy kilttinä. Onko se sulle ok?