Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täysin paskoja keskusteluja tänään

Vierailija
03.01.2021 |

Joku sama tyyppikö noita suoltaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: Mode on tyytyväinen. Vähän hommia...

....hikisen siivousurakkansa jälkeen.

Vierailija
22/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs ole yhtään paskoja kirjoituksia, vaan erittäin hyviä.

Useita erilaisia aloituksia niin perintöjutuista kuin hyvinvointivaltiosta, työttömyydestä yms.

Tietenkin teitä paskoja ärsyttää, kun tänään ei ole kukaan haukkunut liiemmin hallitusta, eikä ole ollut rokotevastaisuutta, eikä maskien halveksuntaa.

Teitä ärsyttää vain se, kun ette itse pysty noihin kirjoittelemaan ilkeitä ja saastaisia kommentejanne.

Kuulkas pojat, vaihtakaa areenaa.

Menkää sinne toiselle palstalle, siellä saatte soittaa suutanne, sydämenne kyllyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Husin Munkki-gate keskustelusta poistetaan puolestaan kaikki järkevä.Onpas tuo lääkärikunta herkkähipiäistä...

Vierailija
24/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä just tänään on ollut asiallisia ja kiinnostavia kirjoituksia monessa ketjussa.

Vierailija
25/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Todella tylsää tsättäilyä. Olen ollut av:lta poissa useita viikkoja, ja nyt välipäivinä muutaman kerran tullut paikalle. Aika tylsäksi on mennyt kaikkinensa, mutta varsinkin tänään todella haukotuttavaa. 

Vierailija
26/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on väsyneitä. Joulunvietto, uudenvuoden aatto... mulla meni viime yö vielä naapuriongelman takia ja poliisien kanssa. Ei sitten jaksa mitään kovin ihmeellistä ja kivaa.

Ei mitään uutta ja ihmeellistä Puhoksella?

Vierailija
27/27 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs ole yhtään paskoja kirjoituksia, vaan erittäin hyviä.

Useita erilaisia aloituksia niin perintöjutuista kuin hyvinvointivaltiosta, työttömyydestä yms.

Tietenkin teitä paskoja ärsyttää, kun tänään ei ole kukaan haukkunut liiemmin hallitusta, eikä ole ollut rokotevastaisuutta, eikä maskien halveksuntaa.

Teitä ärsyttää vain se, kun ette itse pysty noihin kirjoittelemaan ilkeitä ja saastaisia kommentejanne.

Kuulkas pojat, vaihtakaa areenaa.

Menkää sinne toiselle palstalle, siellä saatte soittaa suutanne, sydämenne kyllyydestä.

Rutisevan kuiva faktahaukotus ei ole originaalia AV:ta. Minä luen tätä hauskuus, viihdyttävyys, viihde ja hupi edellä.