Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tehtävät alla ollessa

Vierailija
03.01.2021 |

Oon ehtinyt tähän kypsään ikään mennessä nussia, öh, muutamaa miestä. Nuoruudenvalloituksista en muista, viime vuosien tapaukset ovat hyvinkin talletettuina myöhempiä tarkasteluita varten.

Aina ennen kun oon ratsastanut, oon minä hoitanut kaiken työn ja miehen tehtävänä on ollut asetella lantionsa niin, että siinä päällä voin parhaaksi katsomallani tavalla rynkyttää menemään. Nyt olen muutaman kuukauden testaillut uutta miestä, jola on kaikin puolin mukava ja muuta, mutta ei millään meinaa uskoa, että kun hän on alla niin on paikoillaan. Pitääkin kysäistä, pelkääkö hän mieslahnan mainetta jos olisikin vain paikoillaan...

Tästä tuli mieleen erityisen tärkeä kysely sekä miehille että naisille: Pitääkö miehen alla ollessaan huolehtia liikkumisesta vai ainoastaan nauttia matkasta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ainakin rytmikkäästi nain mukana, hieron klittaa ja sormetan peppua, jos nainen siitä pitää. Rintoja unohtamatta.

M50

Vierailija
2/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Mieheni tietää miten asetella itsensä alleni jotta kulli hellii oikeaa kohtaa, tuolloin laukean rataailla nopeasti ja voimalla. Joskus mieheni ottaa taas ohjat ja pompottaa minua kullillaan, mutta siinä vasta on jotain ihanan eläimellisen kiihkeää kun mies painaa minut itseään vasten ja tarraa pepustani kiinni. Hän pitää minut aivan paikallani ja työstää alakautta kuin viimeistä päivää ja samalla levittelee pakaroitani, tuo temppu saa minut taivaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se tuntuu paremmalle, jos toinen on aktiivinen ja työntelee mukana ja käyttää myös käsiään.

Vierailija
4/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse ainakin rytmikkäästi nain mukana, hieron klittaa ja sormetan peppua, jos nainen siitä pitää. Rintoja unohtamatta.

M50

Kysymys ei tainnut koskea, mitä sinä teet. Ketä kiinnostaa??

Vierailija
5/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hyvä kysymys aloittajalta. Itsekin kuulisin naisten näkemyksiä kuinka olla. Itse, kun olen ratsastettavana, annan tilanteen viedä. Jos leidillä on meno päällä ja päämäärä selvä, niin silloin pysyn siinä paikassa mistä hän ”matkansa” aloitti. Joskus kun vaan hassutellaan ja aloite ei ole kummallakaan, voin alkaa työstämään itsekin. Mutta pääsääntöisesti olen sitä mieltä että tässä asennossa naisella on ohjat. Oli kumpi vain ohjaksissa, niin koko ajan kuitenkin kiimaista silmiin katselua ja suutelua ;-)

Vierailija
6/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen siellä alla ollessa huomaa että haluaako nainen että häntä naidaan, vai pitääkö olla naiselle vain kullina. Minulle miehenä käy molemmat, tykkään olla aktiivinen ja käyttää Elviksen lanteitani, mutta nautin myös kun saan vain olla kappale kovaa lihaa jolla nainen sammuttaa himonsa. Pääasia on kuitenkin se että molemmat nauttii.

Vierailija
7/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen siellä alla ollessa huomaa että haluaako nainen että häntä naidaan, vai pitääkö olla naiselle vain kullina. Minulle miehenä käy molemmat, tykkään olla aktiivinen ja käyttää Elviksen lanteitani, mutta nautin myös kun saan vain olla kappale kovaa lihaa jolla nainen sammuttaa himonsa. Pääasia on kuitenkin se että molemmat nauttii.

Elviksen lanteita?? Tarkoitatko herran lanteita vuodelta 1977??

Vierailija
8/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan omia lanteitani, jotka kielikuvallisesti liikkuvat yhtä näyttävästi kuin edesmenneen rokin kuninkaan.

Vierailija
9/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan omia lanteitani, jotka kielikuvallisesti liikkuvat yhtä näyttävästi kuin edesmenneen rokin kuninkaan.

Minkähän vuoden Elviksen. Jos tarkoitat 50 kg ylipainoon syönyttä ja juonutta Elvistä vuodelta 1977, ei liene nautintoa juurikaan luvassa. Tai mistäpä minä tiedän vaikka tarkoitat Elvis Costelloa.

Vierailija
10/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edesmenneen? rokin kuninkaan. Ei Remu ole mihinkään kuollut. Elää ja porskuttaa.

Vierailija
11/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittanut vuosia tyynyn takapuolen alle jotta vaimo pääseen paremmin asettumaan seipään nokkaan kun tykkää juntata itsensä kalun juurta vasten. Useimmiten antanut hänen hinkata ja pyöriä orgasminsa ja vain nauttinut pillun puristelusta. Mutta välillä olen tarrannut käsillä vaimon pyllystä ja osoittanut kiimani. On näyttänyt tehostavan hänellä orgasmin saantia. Mutta jos se ei ole ollut tulossa tai mennyt ohi niin sen jälkeen ollut itse aktiivinen ja liikutellut vaimoa sen mukaan mikä nopeuttanut omaa tuloa.

M62

Vierailija
12/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä alla ollessa on maata kun lahna ja miettiä huomisen päivän menoja eli sama kun naisilla.

Vierailija
13/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä alla on olla paikallaan kädet naisen rinnoilla ja lanteilla. Myös klittaa voi hieroa peukalolla.

Vierailija
14/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, että mies on vain paikallaan, ja minä teen mitä haluan. Muu häiritsee jotenkin, ainakin minua. Aina se ei kykene hillitsemään itseään.

Vierailija
15/24 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä silloin tulee tarve liikkua jos nainen on päällä niin ettei tunnu oikein miltään.

Muuten keskityn seuraamaan naisen työskentelyä, hyväilen rintoja ym.

Vierailija
16/24 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo tykkää useimmitten ratsastaa kyykyssä, pelkästään aivan kullini kärjellä. Hän on uskomattoman tiukka, ja hyvä ratsastamaan. Tuolloin minun tehtävä on olla paikallani ja ajatella pesäpalloa ettei kuti karkaa ennenaikojaan. Joskus taas vaimo hyppää ratsaille siten että molemmilla on kasvot menosuuntaan. Tällöin minun pitää panna nypyttävällä rauhallisella liikkellä(osuu vissiin kivasti g-pisteeseen, ainakin vikinästä päätellen) ja samalla hieroa klitorista. Tällä tavalla hän saa squirttiorkun joka kerta.

Vierailija
17/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan että mies on allani paikallaan, mutta kädet ehdottomasti kiinni lantiossani. Joskus mies on nostanut kätensä niskansa taakse ja samalla se muuttaa peniksen kulmaa sen verran että en voi tulla. Kädet takaisin lanteille ja tuntuu heti paljon paremmalta.

Haluan myös että mies ei liikuta minua itse käsillään vaan saan itse määrätä vauhdin ja voiman.

Vierailija
18/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M50

Mitenkäs klitorista peukaloit jos naisella on kasvot minuunpäin. Lantiosta kiinnepitäen ja rinnat tietenkin hoituu. M 48

Vierailija
19/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika asenteellinen ja miehen esineellistävä otsikko! Mitkä ovat naisen tehtävät alla ollessa?

Vierailija
20/24 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika asenteellinen ja miehen esineellistävä otsikko! Mitkä ovat naisen tehtävät alla ollessa?

Totta. Esineellistää pahasti. Kirjoitan Seiskaan, Hymyyn, IS:iin, Iltahteen. Lisksi laitan viestiä Youtubeen, Faceen, Snappiin, Räppiin, Tikkiin, Tokkiin ja Kiinan kommunistiselle puolueelle. Unohtamatta Vladimir Ivanovitsia