Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhat miehet seuraavat nuoria naisia IG:ssä vaikka naiset ei seuraa heitä?

Vierailija
03.01.2021 |

Ovat ikään kuin hyviä kavereita mut silti nainen ei seuraa vanhaa miestä??

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaisi mennä joskus jonnekin, missä näkee keski-ikäisiä alastomia naisia, niin alkaisi ymmärtää kaiken ikäisten miesten mielenkiinnon nuoria naisia kohtaan.

Vierailija
22/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pylly

Ja tissi.

Vierailija
24/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menne IG:hen, jos seuraajat ahdistaa? Somessa notkuminen ei ole pakollista

Vierailija
25/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa

Vierailija
26/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida löytyä kovin montaa vanhaa miestä IG:sta.

Vierailija
27/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmarra

Vierailija
28/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni seuraa julkkiksia IG:ssä, vaikka julkkikset eivät seuraa heitä (eivätkä ole muutenkaan kiinnostuneita)?

Vierailija
29/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää

Vierailija
30/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelkaa miksi minun pitäisi miehenä seurata ketään naista IG:ssä ja kommentoida/tykkäillä niiden julkaisuja? En ole koskaan seurannut ja haluaisin IG naisilta tähän perustelut.

Vierailija
31/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes ole mitään tissikuvia yms. vaan lähinnä peliklippejä. Silti säännöllisin väkiajoin tulee dm vanhoilta ukoilta, jotka haluaisi mun sugardaddyksi...

N29

Vierailija
32/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei edes ole mitään tissikuvia yms. vaan lähinnä peliklippejä. Silti säännöllisin väkiajoin tulee dm vanhoilta ukoilta, jotka haluaisi mun sugardaddyksi...

N29

Perustelkaa nyt miksi minun pitäisi miehenä katsella sinun kehoa iG:ssä? Mikä sen pointti on? :D

Vierailija
33/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko "seuraamisen" tai kommentoinnin estää siellä, jos nuorempaa naista alkaa seuraamaan esim. stalkkeri, kiusaaja tai väkivaltarikollinen, mutta se nainen haluaisi pitää kuvansa julkisena. Ettei kuka tahansa kommentoi. Vaikka kuva näkyy edelleen ja joku voi sitä arvostella tietenkin. 

Vierailija
34/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Perustelkaa nyt miksi minun pitäisi miehenä katsella sinun kehoa iG:ssä? Mikä sen pointti on? :D

Ei ole pakko katsoa kenenkään kehoa. Senkun skrollaat ohi.

N29

Vierailija
35/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko "seuraamisen" tai kommentoinnin estää siellä, jos nuorempaa naista alkaa seuraamaan esim. stalkkeri, kiusaaja tai väkivaltarikollinen, mutta se nainen haluaisi pitää kuvansa julkisena. Ettei kuka tahansa kommentoi. Vaikka kuva näkyy edelleen ja joku voi sitä arvostella tietenkin. 

Toki voi yksittäisiä käyttäjiä blokata.

Vierailija
36/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei seuraa takaisin unfollaa se.

Vierailija
37/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

N29

Miksi haluat esitellä kehoa ig:ssä? Saatko kehuista itseluottamusta ja mielihyvää ja etsitkö sitä kautta miestä? Itseäni ei ainakaan kenenkään kehut kiinnostaisi.

Vierailija
38/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä koko instan ideaa. Voisiko joku selittää? Eipä sillä, että missään fakebookissakaan olisin.

Vierailija
39/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei  pelkästään nuoria naisia. Keski-ikäisiä ja omasta mielestäni vanhoja äijiä seuraa myös minua, 56-vuotiasta naista, jolla ei ole yhtään herutuskuvaa instassa. Ainoa kuva minusta on sivuprofiili profiilikuvassani. Instassa julkaisen pelkästään luontokuvia. Facessa minusta on julkisena muutama erilainen naama, mutta ei todellakaan mitään tissi tms. kuvia. Parissa vanhassa fb-profiilissa näkyy koko kehoni, vaatteet päällä siis (mekko, lenkkiasu, t-paita + farkut), jos nyt joku niitä on käynyt stalkkaamassa.

Mutta joo, ihmettelen, mistä näitä ukkoja tipahtelee, ja miksi ne mua seuraa.

Vierailija
40/52 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

N29

Miksi haluat esitellä kehoa ig:ssä? Saatko kehuista itseluottamusta ja mielihyvää ja etsitkö sitä kautta miestä? Itseäni ei ainakaan kenenkään kehut kiinnostaisi.

Jos löydät mun peliklippien seasta vartalokuvan, niin linkkaa toki mullekin. Kuten sanoin, mutta ei ole tissikuvia yms vaan lähinn peliklippejä.

N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän