kuinka moni pettää nykyistä puolisoaan
Kommentit (35)
Pelikoneen kanssa. On pakko pitää piilossa ja ottaa esille vasta kun eukko menee omille menoille tai nukkumaan. Ei jaksa kuunnella sitä nalkutusta.
En ole ikinä pettänyt yhdessäkään suhteessa. Jos suhde voi huonosti niin yritän lähtökohtaisesti etsiä ongelmiin ratkaisua, ja jos se ei auta niin ero. Joissakin tapauksissa voisin harkita myös avointa suhdetta tai vastaavaa jolloin osapuolet voivat kokeilla muita luvan kanssa (=ei pettämistä). Pettämistä mun on vaikea nähdä ratkaisuna oikein yhtään mihinkään.
Olen nainen, ja olen pettänyt, mutta en enää tee niin.
Tästä asiasta päästään kun tabuksi muodostunut kaksinaismoralismi heitetään nurkkaan:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3973687/mielenkiintoisia-nakemyksia-avo…
Olen naimisissa vain taloudellisista syistä.
Mieheni onneton sängyssä ja kalukin on ihan kuin lapsella.
Seksuaaliset tarpeeni tyydyttää saman kadun varrella asuva ulkomaalainen herrasmies.
Kulissiliitossa asuva kirjoitti:
Seksuaaliset tarpeeni tyydyttää saman kadun varrella asuva ulkomaalainen herrasmies.
Provokatoorinen viesti taitaa kuvastaa etelän vihervasemmiston syvintä olemusta tyyliin
"hyvä kunhan joku maksaa puolestani". : (
jees tai ei ole huomaavinaan illalla miestä..ei vastaa kun jotain sanoo..joku sarja menossa...
Kulissiliitossa asuva kirjoitti:
no näin se on varmaan meidänkin pikkurouvalla...joskus antaa etten epäilisi..ilmeisesti suurin osa 15v aviossa olleista naisita tälläisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, ja olen pettänyt, mutta en enää tee niin.[/
Koska et halua niin tehdä niin mitä tapahtui silloin kun petit?
No, haluasin sitä miestä palavasti, ja se sattui sopivasti niin että oma mies oli pettänyt, tai niin luulin. Loppupeleissä syy kaikkeen oli ihan omani, sillä halusin olla erossa miehestäni, tai luulin niin. Lopulta kumpikin kärsi paljon, ja kummallakin oli silläaikaa muita, lohduksi.
Jälkikäteen sitten tavallaan kostin, mutta olihan halukin kova.
Palasimme yhteen ja tehtiin vielä lapsetkin ja nyt meillä on paremmin kuin hyvin ollut jo vuosikymmenet! Ja nykyisin olemme todella onnellisia ja rakastamme toisiamme palavasti jopa; seksiä on joakapäivä ja monasti, nukumme aina vierekkäin ja ollaan kovasti romanttisia.
Että kyllä se elämä vie eteenpäin, nuoruudenkin höpinöistä, näköjään.
Aika epämääräinen sepustus, mutta enhän voi tunnetuksi ruveta..
Itse etsin usein esim Tinderistä salanimellä itselleni laadukasta seksiseuraa.
Omena hotelli tai joku vastaava paikka jssa tapaamme.
Avioliittomme seksi on ankeaa puuhastelua vaatimattomalla varustuksella.
Nainen
Ei tarvitse pettää, kun saa luvalla käydä muiden naisten luona huvittelemassa!
Sellaista se on, kun on saanut itselleen parhaan mahdollisen vaimon!
Kaikki miehet pettää ja vaimoilta menee hermo.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse pettää, kun saa luvalla käydä muiden naisten luona huvittelemassa!
Sellaista se on, kun on saanut itselleen parhaan mahdollisen vaimon!
Minä taas harrastan kaiken seksin oman vaimon kanssa ja vieraita edes tee mieli, kun seksi on nykyisen kanssa parasta mitä olen ikinä saanut. En ole edellisissäkään suhteissa pettänyt, vaikka ensimmäisessä avioliitossa ei seksiä pahemmin ollut.
Pointtina että toivottavasti jokainen löytää juuri sen omiin haluihinsa ja tarpeisiinsa parhaiten sopivan kumppanin.
Harrastan (jos tätä nyt harrastukSEKSI voi sanoa)
lähinnä tyylikkäästi ikääntynyttä daamiseuraa ja siihen on yksinkertaiset syyt: Ei tarvita ehkäisyä ja aikaa järjestyy helposti.
Ei ole juurikaan riskiä sp:sta, joten mikä olisi ihanampaa, kuin kuunnella orgasmin huipulla vapautunutta ladyä. Opettamiseen ei myöskään ole tarvetta ja elämänkokemuksesta johtuen on syvällinenkin keskustelu mahdollista.
Perfect match : )
Miehelläni niin pieni kulli, et ei enää kiinnosta seksi hänen kanssaan.
Käyn tapailemassa netistä löytämiäni herrasmiehiä päivisin, kun hän on töissä.
Tyytyväinen vaimo kirjoitti:
Miehelläni niin pieni kulli, et ei enää kiinnosta seksi hänen kanssaan.
Käyn tapailemassa netistä löytämiäni herrasmiehiä päivisin, kun hän on töissä.
Sinua ei työn teko edelleenkään kiinnosta?
En petä. Miksi haluaisin satuttaa ihmistä jota rakastan?
Näköjään miehet nukkuvat vielä...äänestystuloksen perusteella näin arvelen! :D