Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuiitaan pääsy omaan pihaan auraamalla

Vierailija
02.01.2021 |

Tienhaara oli tukossa töistä palatessa! Voihan stna!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurataan -> valitusta

Ei aurata -> valitusta

Paskaa duunia -> valitusta

Ei tehydä mitään -> valitusta

Vierailija
22/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura-autojakin kiroillaan liikenteessä. Minä kiitän, ajan paljon ja pitkiä matkoja. Kiitos 🌸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aura-autojakin kiroillaan liikenteessä. Minä kiitän, ajan paljon ja pitkiä matkoja. Kiitos 🌸

Sulla ei olekaan ilmeisesti kiire?

Vierailija
24/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan meidän lapsuudenkodissa asui kunnanjohtaja saman kadun varrella. Jostain kumman syystä siihen aikaan meidän tie aurattiin aina ensin. 

Vierailija
25/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun kunnossapito kuuluu kunnalle. Tontinomistajan velvollisuutena on kuitenkin, jollei 8 §:stä muuta johdu, pitää tontin kohdalla oleva jalkakäytävä käyttökelpoisena poistamalla jalankulkua haittaava lumi ja jää sekä huolehtia liukkauden torjumisesta jalkakäytävällä ja liukkauden torjumiseen käytetyn kiviaineksen poistamisesta jalkakäytävältä. Lisäksi tontinomistajan velvollisuutena on tarvittaessa poistaa jalkakäytävälle tai sen vierelle kertyneet lumivallit sekä pitää jalkakäytävän viereinen katuoja ja sadevesikouru lumettomana ja jäättömänä.

Tontinomistaja vastaa myös tontille johtavan kulkutien kunnossapidosta.

(Laki kadun ja eräiden yleisten alueiden kunnossa- ja puhtaanapidosta)

Vierailija
26/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua mikä apina dorka olet. Ei jeesus 🐒🐵🐒

Vierailija
27/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli koska sinä et osaa lähteä ajoissa, tiellä ei saisi kulkea aura-autoja mutta teiden pitäisi kuitenkin olla aurattuja ja hyvässä kunnossa?

Vierailija
28/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne nukkumalähiöön auroja tule. Ihan vaan autolla ajamalla tallataan lumi liiskaksi ja keväällä mietitään, että juuttuuko auto koko talven kertyneeseen, sulavaan polanteeseen.

Vierailija
29/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli koska sinä et osaa lähteä ajoissa, tiellä ei saisi kulkea aura-autoja mutta teiden pitäisi kuitenkin olla aurattuja ja hyvässä kunnossa?

Mistä minä tiedän millon ne niitä teitä aurailee.

Vierailija
30/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä tiedän millon ne niitä teitä aurailee.

Kerrotaan salaisuus: Lumisateen jälkeen aurataan.

Vierailija
31/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se sillä hetkellä vähän ärsyttää, kun tulee autolla töistä rättipuhkipoikki kotiin ja huomaa että pihaan ei sitten voikaan ajaa kun on lumivalli esteenä. Kadullekaan ei mahdu joten siinä sitten miettimään että mihin ensin viet auton ja palaat pihalle lumitöihin. Oikein reilusti jos on tiellä lunta ollut, kyllä mulla puoli tuntia vähintään menee ennen kuin pihaan voi ajaa. Ihan sama onko oman pihan putsannut ennen sitä vai ei, tieltä ne lumet siihen esteeksi tulee. Joo, onhan se hyvää ulkoilua ja hyötyliikuntaa, ja onhan se hyvä että ne aurataan ylipäänsä, mutta juuri sillä hetkellä? Joo, kyllä mua ottaa päästä, myönnän.

Vierailija
32/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuortaneella jätetään aina tienpäät tukkoon, kun keskustietä aurataan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä