Onko lihavia jotka eivät laihduta? Kun tammikuun alkukin
tyytykö joku muukin kohtaloonsa ikuisesti lihavana?
Kommentit (29)
Tuota koronaa seuratessa olen ajatellut, että en kuitenkaan ehdo laihduttaa normaalipainoon ennen kuin korona iskee eli laihdutustuloksista unelmoiminen on turhaa.
Minä kävin ihan perussairauteni kontrollissa joulun alla ja paino on neljä kiloa viime vuotta korkeampi. Nyt olen sopeutunut etäelämään enkä koe, että minun pitäisi olla aina valmiina vastaamaan yötä myöten. Uskallan jättää puhelimen toiseen huoneeseen nyt.
Laihdutan mielessäni kokoajan. Oikeasti ramppaan keittiössä vähän väliä syömässä jotain. Alkaispa jo työt, niin ainakin 8h päivästä en pääse jäkikselle.
Mikä siinä tammikuun alussa on niin ihmeellistä, että juuri silloin pitäisi aloittaa jotain uutta ja jatkaa koko vuosi? LOL!
Täällä. Olen laihduttanut monta kertaa noin kymmenen kiloa milloin milläkin menetelmällä. Aina se on tullut takaisin. Olen päättänyt, etten laihduta enää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä. Olen laihduttanut monta kertaa noin kymmenen kiloa milloin milläkin menetelmällä. Aina se on tullut takaisin. Olen päättänyt, etten laihduta enää.
Sama! Ylipainoa 40kg, 10kg saan pois ja sitten.. Ne tulee takaisin, joskus korkojen kera.
Olen täysin luovuttanut tän suhteen.
Ei sinänsä haittaa, kun ei tässä mitään 20 vuotiaita olla, vaan ikääkin jo 35v.
Aloitan tipattoman ensiviikolla. Vielä en tiedä mikä päivä. Mässäilynkin jätän, joten kai painokin lakaa pudota. Olen lihonut ainakin 5 kiloa joulukuussa. Ja siis takana kuitenkin 20 kuukautta onnistunutta laihduttamista. Edelleen olen 20 kiloa pois aloituspainosta.
Keväällä aloitan ja uhmaan koronaa. Mun solidaarisuus loppuu silloin.
99% kehonpositiivisista on kehonpositiivisia myös maaliskuun jälkeen. 👍
En laihduta tänäkään vuonna. Sen sijaan nautin elämästä, syön terveellisesti (mutta liikaa), juon liikaa ja liikun vain sen verran, mikä tuntuu hyvältä.
Ei tarvitse laihduttaa. Riittää että lopettaa ylensyönnin.
Minä en ala minkään anorektisen miesihanteen takia laihduttamaan. Laihduttakoon ne ressukat, jotka haluavat aina ja kaikkialla miehiä miellyttää. Helpompaa olisi kyllä hankkia itsetunto...
Vierailija kirjoitti:
En laihduta tänäkään vuonna. Sen sijaan nautin elämästä, syön terveellisesti (mutta liikaa), juon liikaa ja liikun vain sen verran, mikä tuntuu hyvältä.
Minä lupasin vuosi sitten laihtua 30 kiloa. No, lihoin 5kg. Eli tänä vuonna en lupaa mitään.
Stressi estää laihtumisen minulla.
Olen jo luovuttanut. En vaan laihdu. Mun pitää oikeesti elää kahvilla ja tupakalla, niin sit ehkä mut se ei oo terveellistä.
Tyydyn osaani rumana läskinä.
Miksi ihmeessä se juuri tammikuussa pitäisi aloittaa?
Juu en viitsi laihduttaa, ennemminkin ajattelen lisätä syömisiä, kun nyt syön kerran päivässä.
Minä vaan en onnistu noudattamaan dieettiä, oli se 1500 kcal tai 1800 kcal.
Aina menee yli, joka hiton päivä.
100kg
Vierailija kirjoitti:
Stressi estää laihtumisen minulla.
Näin se on mullakin. Syön stressiin. Töissä kun tulee kauhea angsti, tunnen pakonomaista tarvetta alkaa ahtaa jotain sokerista suuhun.
Elämä on valintoja ja näyttää siltä että suurin osa tähän ketjuun vastanneista valitsee olevansa lihava joka ikinen päivä. Eikö oma terveys merkitse teille mitään?
Laihtua voi kaloreita laskematta ja lenkkipolulla hikoilematta - jos haluaa.
Minulla jouluaika loppuu vasta huomisen iltapalan jälkeen. Sen jälkeen ei ole taas herkkujuustoja eikä konvehteja omassa kodissa noin 11 kuukauteen. Ihan rehellisesti sanottuna olen saanut jo konvehdeista mittani täyteen.
Teen kyllä iltapalaksi ihan graavilohileivät näin joulukauden päätteeksi.