^^^***Ru-visa***^^^
Satuin tulemaan tänne ja huomasin, että yhtään visaa ei ollut käynnissä. Laitetaanpa siis vaihteeksi yksi tällainen perinteisempi. Etsitään nimeä, josta löytyy mistä kohta tahansa tavu -ru. Vinkkejä lisää myöhemmin.
-Cheyanne
Kommentit (57)
Okei...listalla onkin aika kattava Siru-nimistö...
Sori, Simis, ei ollut tarkoitus kiilailla. En puurakenteessa huomannut katsoa kavereita.. *nolona*
ei Saanis hätiä mitiä, (en kyllä oikein edes tiedä mistä sori ;) )
Jos meinaat sisarusketjua aiemmin tänään, niin oon vaan siks vähän harmissani, kun olisin taas tehnyt koosteen ja nyt ne nimet on alle tuhannessa.....
Sillä hetkellä vaan läikähti päivän kurjuus yli ja piti se purkaa johonkin.
Nyt talo on hiljaa ja mulla on oma " yöelämä" (kotona yökkärissä ja netissä)
=D
Olen kuitenkin tehnyt avauksessa oikean superkämmin, nimittäin Ru ei ole nimessä tavuna, vaikka puhuinkin harhaanjohtavasti ru-tavusta. Anteeksi!!! En itsekään ymmärrä aivoituksiani, tarkoitus oli kirjoittaa kirjainparista, mutta kirjoitin jostain syystä tavu.
Nimessä siis esiintyy ru ja vinkkinä sen verran, että nimi ei ainakaan lopu -ru ja kirjaimia on viisi tai enemmän.
Loput vinkit menee huomiselle. Hyvää yötä :)
heitänpähän, vaikka onkin nyt väärä, mutta on vaan niin hauska muoto tutusta nimestä
mullei toi haku taaskaan toimi, joten saattoi tää selatessa vilahtaakin.
onko, perenna, tää ollut joskus ajanlaskumme alussa sun visan voittonimi? Joku kulkuvälinevisa tms. Vai hourinko jälleen aamuruskon oranssoimilla aivoillani omiani :o)
Huomenta vain!
helpota vähän :) eli voiko olla yhdysnimi viivalla tai ilman ???
Äh, ei se tämä ole. Jotain täytyy vielä vihjeenkin jälkeen saada laittaa ;)
pari ehdotusta tuikkaan, mutta tarkistaa en jaksa, on tuo killeri ollut taas niin tuottoisa :o) *ihailee*
siis tämä oikea muoto, äskeinen oli MOGA
näitä taas...