Tuletteko muut naiset hulluksi jos ette syystä tai toisesta saa munaa..
Esim. 2-3 viikkoon?
Tulen ihan sairaan sekopääksi jos en saa kunnon kyytejä vaikka pariin viikkoon. Yleensä kuitenkin harrastamme seksiä vähintään 1-2.kertaa viikossa. Nyt oli tilanne että minulla oli ensin viikon ihan hirveät menkat johtuen jälkiehkäisypilleristä, sitten tuli jouluksi sukulaisia, sen jälkeen riideltiin useampi päivä eikä vaan saatu sovittua. Olin aivan sekopää nämä viikot. Nyt kun viimein sain, niin sisällä on sellainen kunnon rauha ja maailma on taas parempi paikka.
Eli olin lähes 3 viikkoa ilman oikeaa kunnon K Y R P Ä Ä. Ei enää ikinä näin pitkää taukoa!
Kommentit (32)
Kyllä minullakin alkaa nuppi helistä jos en saa aitoa pitkään aikaan. Entinen mies pihtasi ja himoissani petin. Nykyiseltä saan mutta en tarpeeksi. Kyllä miehetkin pihtaa ja naiset haluaa, ei aina toisinpäin. Ja tekomunat sun muut ei korvaa ihmiselintä.
Mun mielenterveys on järkkyny puutteen takia. Ei oo ollu säpinää vuosiin, vihaan itseäni ja muita ihmisiä. Inhoan elämää, varsinkin kun nykyisin seksiä työnnetään joka tuutista naaman eteen, ja on ilmeisesti uusi normaali kaikilla on ollut keskimäärin sata seksikumppania ennen ikävuotta 25. No ei minulla, tasan kaks ja oon jo 35 ja katkera.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tapahtuisi jos et saisi kunnon kyytejä yli kuukauteen?.. alkaisitko väkivaltaiseksi? Vaikutat sekopäältä.
Sekopäät on parhaita panemaan, mitä hullumpi muija sitä paremmat on kyydit.
Mieheni hoitaa mut kielellä ja kädellä. Saan hyvää suuseksiä, ja tuntuu hyvältä kun mieheni käsi on sisälläni. Eli en tarvitse munaa välttämättä, vaan kunnon hoidon. ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bitch please. Kohta 20 vuotta ilman (avioliitossa) enkä kovin hulluksi itseäni tunne.
Eikö asia edes häiritse sinua? Vai oletko aseksuaali?
En ole aseksuaali, mutta en myöskään ole mikään elukka, kuten ap. En halua erota enkä pettää.
Vai elukka on nainen joka haluaa! t. se toinen elukka, joka tarvii jokapåivä, tarvinnut vuosikymmenet jo
Elukka on silloin, jos ei osaa hallita käyttäytymistään vaan on halujensa orja.
Olen pitkäaikaisissa seurustelusuhteisssa huomannut saman ilmiön naisten kanssa. Hulluksi tuleminen on ehkä pientä liioittelua, mutta jotenkin pinna kiristyy tai muuten ahdistaa jos ei saa pitkään aikaan. Naiset tätä eivät yleensä itse huomaa tai sitten eivät sano ääneen. Joka tapauksessa säännöllinen seksi mielellään orgasmiin saakka tehtynä pitää mielen ja vireystilan korkeammalla. Pätee ehkä miehiinkin, mutta en ole tätä niin selkeästi itsessäni huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bitch please. Kohta 20 vuotta ilman (avioliitossa) enkä kovin hulluksi itseäni tunne.
Eikö asia edes häiritse sinua? Vai oletko aseksuaali?
En ole aseksuaali, mutta en myöskään ole mikään elukka, kuten ap. En halua erota enkä pettää.
Vai elukka on nainen joka haluaa! t. se toinen elukka, joka tarvii jokapåivä, tarvinnut vuosikymmenet jo
Elukka on silloin, jos ei osaa hallita käyttäytymistään vaan on halujensa orja.
No elämässä pitää hallita ihan kaikkia halujaan, ihan kaikkia ei vaan seksissä. Muuten olis kaaos!
Minä tulen ainakin kiukkuiseksi jos en saa seksiä. Ihannetilanne olisi jos mies antaisi kunnolla piiskaa kiukuttelusta ja sen jälkeen kullia. Vaikka edes imettäväksi!! Olisin kiltti ja hyväntuulinen vaimo sitten taas.
Joo, ja nyt on hulluus tulossa. Ja tälläkin palstalla nimitellään elukoiksi henkilöitä, jotka ovat viettiensä vietävissä. Seksuaalisuutta ja haluamista ei nähdä ihanana ja järisyttävänä voimana.
Minusta parempi olisi sellainen maailma, jossa mieheni sanoisi: "Rakkaani, seksuaalienergiasi taitavat olla hiukan korkeammalla tasolla kuin omani. Hommataanpas jostain halukas mies tyydyttämään sinut."
Hei nro 23/30., Mikset mene Tinderiin, se taynna seksinhaluisia miehiä. Itselläkin ollut pitkä tauko seksissa mutta puolessa vuodessa sieltä löytynyt jo 2 hyvää seksikumppania. Pitää vain ylittää se kynnys heittaytymiseen! Onnea matkaan! 😊
Onkohan näkökulmaasi kukaan yähän kysymykseen kaivannut??