Tuletteko muut naiset hulluksi jos ette syystä tai toisesta saa munaa..
Esim. 2-3 viikkoon?
Tulen ihan sairaan sekopääksi jos en saa kunnon kyytejä vaikka pariin viikkoon. Yleensä kuitenkin harrastamme seksiä vähintään 1-2.kertaa viikossa. Nyt oli tilanne että minulla oli ensin viikon ihan hirveät menkat johtuen jälkiehkäisypilleristä, sitten tuli jouluksi sukulaisia, sen jälkeen riideltiin useampi päivä eikä vaan saatu sovittua. Olin aivan sekopää nämä viikot. Nyt kun viimein sain, niin sisällä on sellainen kunnon rauha ja maailma on taas parempi paikka.
Eli olin lähes 3 viikkoa ilman oikeaa kunnon K Y R P Ä Ä. Ei enää ikinä näin pitkää taukoa!
Kommentit (32)
Kai sulla on terveet kädet? Tervekätisen ihmisen ei tarvii panetukseen kuolla.
Ketkä muut naiset? Sinähän olet peräkammarin poika. Ja sellaisenakin pahnanpohjimmainen.
Mitäs tapahtuisi jos et saisi kunnon kyytejä yli kuukauteen?.. alkaisitko väkivaltaiseksi? Vaikutat sekopäältä.
Onko bipolaarihäiriön mahdollisuus poissuljettu?
Ap-Jonne, et yhäkään käy naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on terveet kädet? Tervekätisen ihmisen ei tarvii panetukseen kuolla.
Ei vaan ole sama asia. Toki käytin dildoa ja käsiä, mutta se ei ole sama asia. Minulla ainakin tulee ihan uniin jos en saa noin pitkään aikaan. - ap
Ap on hullu kun ei saa jöpökkäänsä asettumaan edes lyömällä sitä Ensyklopedialla
Luulkaa vaan että olen joku peräkammarin Jonne. Ihan olen 29 v nainen. Tiesittekö fridgit että naisetkin voi haluta??
Bitch please. Kohta 20 vuotta ilman (avioliitossa) enkä kovin hulluksi itseäni tunne.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tapahtuisi jos et saisi kunnon kyytejä yli kuukauteen?.. alkaisitko väkivaltaiseksi? Vaikutat sekopäältä.
En tiedä. Toivottavasti en joudu koskaan ottamaan asiasta selvää - ap
Kyllä minä ainakin haluan jokapäivä, ja monasti vielä. Onneksi ukkoni antaa, vaikkei aina ihan sitä munaa, niin hoitelee muuten. Jokapäivä. On korkea lipido, onneksi molemmilla.
Pitää syödä karpalopillereitä, ettei paikat mene rikki.
Vierailija kirjoitti:
Bitch please. Kohta 20 vuotta ilman (avioliitossa) enkä kovin hulluksi itseäni tunne.
Eikö asia edes häiritse sinua? Vai oletko aseksuaali?
Ja siis. En minä joka päivä halua. Se 1-2 kertaa viikossa riittää ihan hyvin. - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aseksuaali, mutta en myöskään ole mikään elukka, kuten ap. En halua erota enkä pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aseksuaali, mutta en myöskään ole mikään elukka, kuten ap. En halua erota enkä pettää.
Vai elukka on nainen joka haluaa! t. se toinen elukka, joka tarvii jokapåivä, tarvinnut vuosikymmenet jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin pettäisin jos toinen tahallaan pihtaisi 20 vuotta. :D Jestas sentään. Miksi miehesi ei anna? Tai mikset anna hänelle? Mitä järkeä tuollaisessa liitossa on jos ei ole aseksuaali? Just asking. Ja mikä elukka on jos haluaa seksiä? Kuitenkin yksi aikuisen ihmisen perustarpeista.
Itse huomaan tulevani alakuloiseksi kun seksiä ei ole
Miehenä sanon että on mahdollista tulla hieman hulluksi. Olen ollut kaksi vuotta ilman pillua, runkkaamalla hoidan puutteeni. Kysmyshän oli tarkoitettu naiseisille, muuta tässä mies näkökulmaa.
En tule.