Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuletteko muut naiset hulluksi jos ette syystä tai toisesta saa munaa..

Vierailija
02.01.2021 |

Esim. 2-3 viikkoon?
Tulen ihan sairaan sekopääksi jos en saa kunnon kyytejä vaikka pariin viikkoon. Yleensä kuitenkin harrastamme seksiä vähintään 1-2.kertaa viikossa. Nyt oli tilanne että minulla oli ensin viikon ihan hirveät menkat johtuen jälkiehkäisypilleristä, sitten tuli jouluksi sukulaisia, sen jälkeen riideltiin useampi päivä eikä vaan saatu sovittua. Olin aivan sekopää nämä viikot. Nyt kun viimein sain, niin sisällä on sellainen kunnon rauha ja maailma on taas parempi paikka.
Eli olin lähes 3 viikkoa ilman oikeaa kunnon K Y R P Ä Ä. Ei enää ikinä näin pitkää taukoa!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule.

Vierailija
2/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on terveet kädet? Tervekätisen ihmisen ei tarvii panetukseen kuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä muut naiset? Sinähän olet peräkammarin poika. Ja sellaisenakin pahnanpohjimmainen.

Vierailija
4/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen!

Vierailija
5/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tapahtuisi jos et saisi kunnon kyytejä yli kuukauteen?.. alkaisitko väkivaltaiseksi? Vaikutat sekopäältä.

Vierailija
6/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule hulluksi.

Vierailija
7/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko bipolaarihäiriön mahdollisuus poissuljettu?

Ap-Jonne, et yhäkään käy naisesta.

Vierailija
8/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla on terveet kädet? Tervekätisen ihmisen ei tarvii panetukseen kuolla.

Ei vaan ole sama asia. Toki käytin dildoa ja käsiä, mutta se ei ole sama asia. Minulla ainakin tulee ihan uniin jos en saa noin pitkään aikaan. - ap

Vierailija
9/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hullu kun ei saa jöpökkäänsä asettumaan edes lyömällä sitä Ensyklopedialla

Vierailija
10/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulkaa vaan että olen joku peräkammarin Jonne. Ihan olen 29 v nainen. Tiesittekö fridgit että naisetkin voi haluta??

Vierailija
11/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitch please. Kohta 20 vuotta ilman (avioliitossa) enkä kovin hulluksi itseäni tunne.

Vierailija
12/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tapahtuisi jos et saisi kunnon kyytejä yli kuukauteen?.. alkaisitko väkivaltaiseksi? Vaikutat sekopäältä.

En tiedä. Toivottavasti en joudu koskaan ottamaan asiasta selvää - ap

Vierailija
13/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluan jokapäivä,  ja monasti vielä. Onneksi ukkoni antaa, vaikkei aina ihan sitä munaa, niin hoitelee muuten. Jokapäivä. On korkea lipido, onneksi molemmilla.

Pitää syödä karpalopillereitä, ettei paikat mene rikki.

Vierailija
14/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bitch please. Kohta 20 vuotta ilman (avioliitossa) enkä kovin hulluksi itseäni tunne.

Eikö asia edes häiritse sinua? Vai oletko aseksuaali?

Vierailija
15/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis. En minä joka päivä halua. Se 1-2 kertaa viikossa riittää ihan hyvin. - ap

Vierailija
16/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aseksuaali, mutta en myöskään ole mikään elukka, kuten ap. En halua erota enkä pettää.

Vierailija
17/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aseksuaali, mutta en myöskään ole mikään elukka, kuten ap. En halua erota enkä pettää.

Vai elukka on nainen joka haluaa! t. se toinen elukka, joka tarvii jokapåivä, tarvinnut vuosikymmenet jo

Vierailija
18/32 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin pettäisin jos toinen tahallaan pihtaisi 20 vuotta. :D Jestas sentään. Miksi miehesi ei anna? Tai mikset anna hänelle? Mitä järkeä tuollaisessa liitossa on jos ei ole aseksuaali? Just asking. Ja mikä elukka on jos haluaa seksiä? Kuitenkin yksi aikuisen ihmisen perustarpeista.

Vierailija
19/32 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaan tulevani alakuloiseksi kun seksiä ei ole

Vierailija
20/32 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanon että on mahdollista tulla hieman hulluksi. Olen ollut kaksi vuotta ilman pillua, runkkaamalla hoidan puutteeni. Kysmyshän oli tarkoitettu naiseisille, muuta tässä mies näkökulmaa.