Onko 11cm pieni?
Kommentit (26)
No jos näitä kuvitteellisia puolen metrin moloja aatellaan,niin onhan se... Mutta ihan keskiverto. Helppo kuljettaa mukana.
Ittellä 14 cm ja oon ihan pärjäillyt. Nuole ap, sillä voittaa naisten sydämet.
Ei koko vaan että on muuten mukava . Sitten tulee noi muut jutut . Kun rakastaa ei oo väliä . YouTube no longer slaves , Zach Williams.
Vierailija kirjoitti:
Ittellä 14 cm ja oon ihan pärjäillyt. Nuole ap, sillä voittaa naisten sydämet.
Ja ole kiva sekä kohtelias, siisti ja hyväntuoksuinen. Mies on paljon muutakin kuin vehkeensä pituus.
Oma vehe on kaks kertaa isompi. pumppauksen jälkeen paksu etttei kädet mahu ympärille
11cm sopii johonkin lasten lääkärileikkeihin korkeintaan. Niissäkin tyttö voi sanoa että onpas pieni mato.
PYYSIMME KUVAA, missä se viipyy??
Hyvin suhteellista.
Autoksi kyllä, päänsärkylääkkeeksi ei. Sitähän sä kysyit. 😎
Riippu, missä asiassa. Reiden pituudessa kyllä, etusormen pituudessa ei.
En osaa sanoa, koska mulla oli 10-11 vuotiaana, siis ennen murrosiän tuomaa peniksen kasvua tuon kokoinen ja silloin en vielä naisissa käynyt enkä heiltä arviota kuullut. Kyllähän tuollakin pillun suulle hyvin ylettyy, mutta ei kovin syvälle. Koska jos kullisi on jonkun mittainen, niin ei se sitä tarkoita, että saat sen koko mitalla sisään, aina siinä joku kropan osa edessä on, riippuu asennosta.
Yhdyntä keskeiset naiset on ehkä unohdettava. Sexin tilalle keksittävä jotakin muuta harrastusta ja muutenkin positiivinen elämänasenne. Tylyltähän se varmaan kuulostaa mutta näillä on mentävä juu.
On. Usko jo.