Miksi joku haluaa tanssia pöydällä?
Tuota en ole koskaan ymmärtänyt, mikä ihmeen järki siinä on? Minä haluan tanssia niin, että on paljon tilaa edetä. Nautin tanssin hurmasta ja erilaisista kuvioista. Miksi hytkyisin kämmenen kokoisella huteralla pöydällä? Kertokaa te, jotka pöydillä tanssitte!
Kommentit (22)
Aika makeeta tanssii pöydällä. Näkyy ja huomio taattu! Magee tunne tanssia ja moshata siinä missä toiset safkaa ja juovat. Parasta tanssii, jos on pöytäliina, niin jää parhaat jälet. Kengistä ja pöydän pinnasta riippuen voi jäädä jälet myös pelkkään pöydän pintaan.
Rohkeesti menox vaan, jos pöytä vaan on kestävä ...
Känni päälle ja pöydälle! Mielensäpahoittavat murjottajat voivat lähteä kotiin nukkumaan!
Pöydällä ollessa voin vilautella hameen ja pikkareiden alta tursuilevaa römpsää seurueen alempana istuville miehille.
Vierailija kirjoitti:
Aika makeeta tanssii pöydällä. Näkyy ja huomio taattu! Magee tunne tanssia ja moshata siinä missä toiset safkaa ja juovat. Parasta tanssii, jos on pöytäliina, niin jää parhaat jälet. Kengistä ja pöydän pinnasta riippuen voi jäädä jälet myös pelkkään pöydän pintaan.
Rohkeesti menox vaan, jos pöytä vaan on kestävä ...
Heh, harvemmin tuota pöydillä tanssia kuitenkaan ruokaravintoloissa harrastetaan😁
AP haluaa siis harrastaa lavatansseja, sillä harvoin niitä tanssitaan pöydällä ja toisaalta "yökerhotanssissa" havoin edetään pitkin tanssilattiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tossa äijä pistää jalalla koresti ruokapöydällä ja paukuttaa pöytää laskettelumonoilla pöytäliinan päällä,
Hyvä meno, tiukka etukeno! Reilu retee meininki, Jeeeszh !!!!
Kännissä haluavat että kaikki pitävät rohkeana, villin estottomana ja seksikkäänä :D
Mä tanssin vaan kotona ja lenkillä pysähdyn ikkuna kauppojen eteen twerkkaan
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä on enemmänkin sellainen horatsujen harrastus.
Ei ole. Nouse sinäkin sieltä läävästäsi pöydälle hytkymään äläkä pilaa toisten iloa.🤣🤣🤣🤣
Se nyt on vaan sellainen klisee. Olen kokeillut kerran yliopistoaikoina, kun eräs opiskelukaveri yllytti. Ei ollut mitenkään hienoa nimenomaan Ap:n mainitsemista syistä.
Ja omalla pöydällä sitten, jos on pakko. Ja selvin päin, jos on pakko. Tuskin kukaan pöydän omistava haluaa, että joku könyää hänen pöydälleen.
Känniläisen huomionhakuista käytöstä.