Mikä on elokuva, jonka jaksat katsoa uudestaan ja uudestaan,kerta toisensa jälkeen?
Useimmat leffat on semmosia joita jaksaa katsoa vaan kerran läpi, mutta on myös sellaisia elokuvia joihin ei kyllästy koskaan. Mulla tämmöinen on Forrest Gump.
Kommentit (1039)
Alien ja Aliens, muut leffat sarjasta on ihan kuraa.
Edge of Tomorrow. Näyttäviä toimintakohtauksia, Emily Blunt on uskottava naissotilaana ja on kiva katsoa, kun Tom Cruisen hahmoa höykkyytetään.
Matrix
Inception
Sekaisin Marista. En ole ikinä nauranut elokuvalle niin paljon kuin ekalla katsontakerralla ja vieläkin saa hyvälle tuulelle.
Bird box.
Mitä muuten arvelette: Oliko Sandra Bullockin huivissa tirkistysreiät?
Jonkun uutisen mukaan hän ei halunnut semmoisia, mutta miten on?
Navaronen tykit
Rio Bravo
Sergio Leonen spagettilänkkärit
Navaronen tykit
Rio Bravo
Sergio Leonen spagettilänkkärit
Black Beauty- Urhea Musta ❤️❤️❤️
Edes tiedä kuinka monta kertaa oon sitä katellu, nyt 36-vuotias, ja vieläkin jaksaa...
Luin kaikki vastaukset, mutta ei tullut yhtään sellaista elokuvaa vastaan, joka kiinnostaisi katsoa edes toista kertaa. Kaikkia en tosin ole nähnyt. Olenko ainut, johon ei yksikään leffa ole toistaiseksi tehnyt mitään suurta vaikutusta?
-Yön metsästäjät ( the ghost and the darkness)
- Ladyhawke - legenda haukasta
Suomalaisista Vieraalla maalla. Katson tai "katson" (eli pyörii taustalla) sen varmaan kerran kuukaudessa :D
Ulkomaalaisista korealaiset 100 Days with Mr. Arrogant, My Little Bride ja Millionaire's First Love sekä amerikkalaiset Dirty dancing ja Forrest Gump tulee myös katsottua tai vähintäänkin "katsottua" useasti vuodessa.
Maija Poppanen- musikaalielokuva. Jossa Julie Andrews näyttelee Maija Poppasta.
Irreversible.
(Nuori Monica Bellucci.)
Kylllä vaikka antti reinin tähdittämää vares elokuva sarjaa paljon kritisoitiin niiin kyllä ne on sellasia etttä kestää helposti aina katsoa uudellleen. Ton firman joka on tuottanut nuo elokuvat on mensan jäsen ja varmasti yksi suomen älykkkäimmistä miehistä. En ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista Vieraalla maalla. Katson tai "katson" (eli pyörii taustalla) sen varmaan kerran kuukaudessa :D
Ulkomaalaisista korealaiset 100 Days with Mr. Arrogant, My Little Bride ja Millionaire's First Love sekä amerikkalaiset Dirty dancing ja Forrest Gump tulee myös katsottua tai vähintäänkin "katsottua" useasti vuodessa.
Lisään vielä, että itse olen erityisesti splatterkauhun suurkuluttaja, mutta nuo em. hömpät tuo mukavaa vastapainoa kaikelle överiverenvuodatukselle.
Vierailija kirjoitti:
#naiset
#naistenmaku
#oksennus
Luuletko sä, että täällä on vain naisia? Kerropa nyt omat valintasi niin voidaan mollata niitä.
- Schindlerin lista
- Gladiator
Se on joss on essim palava raskas draama ja/tai taideelokuva tai raskasta voimakkaaasti tunteisiin sidottua fyysistä/henkistä väkivaltaa sisältävä niiin siihen ei mielellään enää toista kertaa jaksa tarttua muttta jos elokuvassa on hyvät persoonat rooleissa ja elokuva on viihdyttävä, esiim hyvää huumoria, hyvää energiaa niin ei siiihen välttämättä kylllästy koskaaan.
Harry Potterit
Terminaattorit
Riddicin Aikakirjat
Starwarsit
Bridget Jonesit
Sinkkuelämät
Päiväni murmelina
Edge of Tomorrow
Minun Afrikkani
Hair
West Side Story
Grease