Mikä on elokuva, jonka jaksat katsoa uudestaan ja uudestaan,kerta toisensa jälkeen?
Useimmat leffat on semmosia joita jaksaa katsoa vaan kerran läpi, mutta on myös sellaisia elokuvia joihin ei kyllästy koskaan. Mulla tämmöinen on Forrest Gump.
Kommentit (1039)
Kymmenen Käskyä
Indiana Jones Kadonneen aarteen..
Conan barbaari alkup.versio
Aion hankkia itselleni dvd:n Last night in Soho
-elokuvasta, kun se tulee dvd:lle. Se on niin upea elokuva, että visuaalisten elokuvien ystävänä olin ihan haltioissani kun eilen kävin katsomassa sen elokuvissa. Niin kaunis elokuva.
Elokuvaa ei kannata katsoa, tyypillisen kauhu elokuvan tavoin, sillä elokuvassa on paljon enemmän aivan jotain muuta kuin kauhua.
Tuota leffaa katsoisin aivan varmana monta kertaa, jos saisin sen dvd:n (sitten kun tulee kauppoihin).
Kaikki Uunot, Poliisiopistot, James Bondit....
Joka viikko tulevat uusintoina toiselta kanavalta heti kun toinen kanava ehtii näyttää ne kaikki...
Ei pääse kyllästymään, eipä ei!
Stand By Me ja This Is Spinal Tap.
Rita Hayworth- Avain pakoon. On paras elokuva ikinä!
Pitkän päivän ilta ja Forrest Gump. Kummisedät 1 ja 2. Kauhea kankkunen 1. Siinäpä niitä :)
Mä tässä mietin jonkin aikaa kunnes tajusin, että nyt katsomaani Muppetit avaruudesta -elokuva on elokuva jota olen katsonut monta kertaa. Hyvin rakennettu tämän tarina.
Scary Stories to Tell in the Dark
Niitä on paljon, esim. tänään televisiosta tulevat Die Hard ja Dante’s Peak - en osaa päättää kumman katsoisin taas kerran!
Love actually, Notting Hill, Uneton Seattlessa, Pretty Woman, Naisen tuoksu, Die Hard -elokuvat, Forrest Gump, Rita Hayworth - avain pakoon, Bridget Jonesit, Mr. & Mrs. Smith, Elämä on ihanaa, Sinkkuelämää-elokuvat, Bondit... onhan näitä!
Ennen Fried Green Tomatoes. Oli vhs-kasettiaikaan.