Mikä on elokuva, jonka jaksat katsoa uudestaan ja uudestaan,kerta toisensa jälkeen?
Useimmat leffat on semmosia joita jaksaa katsoa vaan kerran läpi, mutta on myös sellaisia elokuvia joihin ei kyllästy koskaan. Mulla tämmöinen on Forrest Gump.
Kommentit (1039)
Psyko ja wind River . Forrest . Joku komedia rakkaus juttu nimi unohtunut. Uneton Seattlessa tyylinen mutta Ranskasta .
Dangerous liaisons, limaisa John Malkowich ja nuori Uma Thurman, muitakin hyviä hahmoja. Salainen paheeni
Naimisissa olevat mummot nielevät kukko
Uhrilampaat.
Tarina, tunnelma, musiikki, ysärin alku ❤️
Pitääkin katsoa joku päivä.
Lost in Translation, Love Actually, The Sound of Music, Tappajahai 1 ja 2, Yksin kotona 1 ja 2, Into The Wild, Viimeinen kesä, Leijonakuningas, Amadeus, Jojo Rabbit, Whiplash, Unelmien sielunmessu.
Ehdottomasti alienit. Ehkä sarjan faneista poiketen pidän erittäin paljon vielä noista uusimmista, Prometheus ja Covenant, kronologisessa järjestyksessä. Toki vanhatkin 1&2 on aivan Pro.
Odotan että pelisarjasta Dead Space tehtäisiin animaatioiden lisäksi aivan kunnon leffa. Noissa peleissä oli kans tunnelmaa niin että välillä lenteli hiiri ja näppis lattialle paniikissa.
Woody Allenin Manhattan. Olen nähnyt sen kai kuusi kertaa ja käynyt New Yorkissa noin 20 kertaa. Kaupunki ei ole ihan samanlainen kuin elokuva ainakaan minulle, mutta New Yorkissa onkin miljoonia tarinoita.
Thelma ja Louise koska siinä on hyvä ne aviomiehet ja inhottava rekkakuski .
Alienit