Mikä on elokuva, jonka jaksat katsoa uudestaan ja uudestaan,kerta toisensa jälkeen?
Useimmat leffat on semmosia joita jaksaa katsoa vaan kerran läpi, mutta on myös sellaisia elokuvia joihin ei kyllästy koskaan. Mulla tämmöinen on Forrest Gump.
Kommentit (1039)
Pienenä katsoi Prinsessa Ruususen joka päivä kesälomalla. En usko että jaksaisin katsoa mitään leffaa kaksi kertaa peräkkäin, mutta monet leffat katson mielellään muutaman vuoden välein kun ne on vähän jo unohtuneet. Esim. Täällä mainitut leffat kuten gladiator, TSH jne
Ponterosa
Kaikki Visa Mäkisen ohjaamat elokuvat
Rita Hayworth - avain pakoon.
Katsomistani elokuvista ehdottomasti täydellisin kuvaukseltaan ja etenemiseltään.
Vierailija kirjoitti:
PS. Rakastan sinua
Thanks!
Varjoja paratiisissa, kauas pilvet karkaavat.... Kaurismäen elokuvat, eli tulee aina katsottua uudestaan jos sattuu hoksaamaan.
400 kepposta. Jean-Pierre Léaud tekee siinä huikean roolin ja se loppu on koskettava
-Kill Bill 1 & 2
-Pulp Fiction
-Armoton
-Muuli
-Porco Rosso
Vierailija kirjoitti:
Varjoja paratiisissa, kauas pilvet karkaavat.... Kaurismäen elokuvat, eli tulee aina katsottua uudestaan jos sattuu hoksaamaan.
Noita just oli teemalla monta. Löytynee edelleen Areenasta.
Aika useakin elokuva on tullut katsottua (silmäilytä) osittain aina vain uudestaan, kun tulee televisiosta ja muuta hyvää ei tule, muistelen tuosta muutaman hyvän:
Me kaksi ja Irene (Jim Carreyn leppoisa komedia liian kiltistä poliisista)
Päiväni murmelina (Bill Murrayn komedia sääennustajasta joka jää aikaluuppiin samaan päivään)
Hot Tub Time Machine (John Cusack komedia siirtyvät aikakoneella takaisin nuoruuteen)
High Fidlelity (myöskin John Cusackin komedia, levykauppiaasta joka miettii jatkuvasti biisien top 5 listoja)
Map To The Stars (aika synkkäkin elokuva jossa myös John Cusack - kertoo sukurutsaisen perheen elämästä hollywoodissa vaikeine psyykkisine sairauksineen)
Vuosi nuoruudestani (hauska ja haikea Winona Ryder tarina opiskelijan joutumisesta 60-luvulla mielisairalaan)
Arvottomat (Aki Kaurismäen road-movie vuodelta 1981), tuli juuri Areenasta ja on katsottavissa
.... listaa voisi jatkaa loputtomasti, tv pyörittää aina samaa elokuvaa toistolla vuosia, kunnes ei tule enää ikinä :(
Itse epäilen, jos ostaisin DVD:nä ne elokuvat jotka olen havainnut hyviksi televisiosta ja katsonut useita kertoja, niin DVD:t kuitenkin pölyttyisivät hyllyssä, ei tulisi itse katsottua, TV passivoi ja tulee sitten möllötettyä sitä mitä sieltä tulee.
Panin labyrintti, espanjalaisversio.
Sideways
Kauas pilvet karkaavat
Shawshank Redemption
Neljät häät ja yhdet hautajaiset
Another woman (Woody Allen)
indiana jones