Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoden 2021 laihdutuskeskustelu

Tavoite65
02.01.2021 |

Heips! Ajattelin, että vois pistää tälläsen ketjun pystyyn, varmaan moni on aloittanut (ehkä taas) laihduttamisen 1.1.?
Tsempataan toisiamme, kerrotaan omia kuulumisia, vinkkejä jne. Toivoisin, ettei kovasti arvostella toisten tapaa toteuttaa, jos ei pyydä apua ja neuvoja asiaan. Eli hyvässä hengessä!

Käyttäkää vaikka jotain nimimerkkiä, jos aoitte kommentoida usein, ja laittakaa keskustelu suosikkeihinne :)

Esittelen samalla vähän itseäni. Olen 33v, ja tavallaan ekaa kertaa laihduttamassa. Olen aiemmin ollut normaalipainoinen, mutta sairaus toi mukanaan ylipainoa, kun keskityin paranemaan/sietämään tilannetta ja söin mitä sattui, ja en pystynyt liikkumaan.

Sain viime vuonna pois 10kg. Joulukiloja tuli 1,5kg. Tavoitteena vielä -24kg. Toivottavasti tämän vuoden aikana.

Aloittelen itse ketoosilla, ja jatkan viime vuonna löytynyttä innostusta liikuntaan. Tykkään tehdä pitkiä kävelylenkkejä (noin 5-6km), välillä hölkkään hieman. Myös kotijumpat ja kuntopyörä on mukana, ja miehellä on jonkinlainen kotikuntosali, jossa pääsen kokeilemaan sitä.

Aloitin siis 1.1. ja tänään jo -1kg eli nesteet lähtevät liikkeelle, jes!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnistunut taaskaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän