Vaimo meni lumitöihin:)
Ensimmäistä kertaa tänä talvena. Toivottavasti löytää lumikolan.
Kommentit (23)
Katohan , vaimo joka tekee ihan oikeitakin kotitöitä eikä mitään verhojen valinta "meta"-töitä :D
Osaako vaimo vaativan miestentyön?
Vierailija kirjoitti:
Katohan , vaimo joka tekee ihan oikeitakin kotitöitä eikä mitään verhojen valinta "meta"-töitä :D
Olen asunut mieheni kanssa yhdessä 6 vuotta, ja tänäaikana hän ei ole kertaakaan tehnyt lumitöitä tai leikannut ruohoa. Epäilen, että hän ei edes tiedä miltä meidän ruohonleikkuri näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Osaako vaimo vaativan miestentyön?
Pärjää niin kauan kuin ei tule isoja kinoksia. Siinä vaiheessa käyn leventämässä väylää.
ap
Vaimolle lumikola, miehelle rommikola. Tämä on todellista tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut mieheni kanssa yhdessä 6 vuotta, ja tänäaikana hän ei ole kertaakaan tehnyt lumitöitä tai leikannut ruohoa. Epäilen, että hän ei edes tiedä miltä meidän ruohonleikkuri näyttää.
Eikö hän osaa?
Siivoa sinä keittiö ja valmista maittava päivällinen sillä aikaa, kun hän tekee niitä lumitöitä. Lumitöissä tulee varmaan nälkä.
Lumityöt on mukavia. Raitista ilmaa ja puhdas materiaali.
Vierailija kirjoitti:
Siivoa sinä keittiö ja valmista maittava päivällinen sillä aikaa, kun hän tekee niitä lumitöitä. Lumitöissä tulee varmaan nälkä.
Mahtaako ap hallita noin vaativia töitä.
Kurkkasin ikkunasta varovasti. Kyllä siellä lumitöissä ollaan. Mietin että huikkaan ja kysyn milloin valmista kun ajattelin huristaa autolla kauppaan vielä tänään.
Toivottavasti ei väsytä itseään ihan. Olisi vielä petipuuhatkin toiveena tälle päivälle.
ap
Lumityöt on ainoa asia, mitä kaipaan ok-asumisestakerrostaloon muutettuamme.
Mies ei niitä tehnyt koskaan, se olin aina minä. Erinomaist aja miellyttävää kuntoilua ja ulkoilua samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän osaa?
Toivottavasti ei sentään tästä ole kyse. Hän ei vaan halua, eikä aina edes jaksaisikaan (raskas työ). Mutta mikäs siinä, kun joku muu (minä) sen tekee kuitenkin. Eikä minua oikeastaan edes haittaa, teen itse "siistiä sisätyötä", ja lumitöistä ja ruohonleikkurin työntelystä saa kuitenkin hyvää hyötyliikuntaa.
- 4
Vierailija kirjoitti:
On sulla reipas vaimo
Illalla se sitten nähdään että onko. En etukäteen jaa pisteitä.
ap
Joko on ruoka valmiina ja vessa kuurattu?
Oma äitini jo 30-vuotta kyseistä hommaa harrastanut. Tosin isän kanssa yhdessä.
Mitä lie puuhailivat xD Valot vaan yön pimeydessä heilui aikoinaan.
Veljen kanssa naurettiin asialle sen muistan.
Minäkin teen meillä lumityöt, ja olen vaimo.
Mies saa tulla auttamaan, jos tulee ihan hirveästi lunta tai se on oikein raskasta nuoskaa.
Ajan myös kesällä nurmikon melkein aina, viime kesänä opettelin käyttämään trimmeriäkin. On sellainen järeä, ei mikään heppoinen ja suriseva...
Aika usein kasaan huonekalutkin.
On kiva, kun osaan tehdä eri hommia enkä ole avuton nysvääjä.
Ensimmäistä kertaa tänä talvena? Meillä päin ei ole satanut kertaakaan lunta tänä talvena.
Mene sinäkin, se on mukavaa puuhaa.