viime yönä supparit tuli 10min välein 3h...?
Nyt Sitte ei mittään? Enteileekö synnytystä kohta? Rv vasta 36. Ne oli oikeesti kipeät ja sai melkein itkiä kun tuli... Meinasin jo lähtiä synnärille mutta sitten ne hiipu...viimenen tunti tuli siis ihan 10min välein. Mulla 3 ennestään,mut on aina käynnistetty ja viimeisestä lapsesta on jo 6v aikaa :)
Kommentit (10)
Et sitten soittaisi neuvolaan ja kysyisi sieltä.
En voi soittaa kun puhelintunti oli 8-9välillä ja olin silloin nukkumassa:( yö meni muita supistuksia tarkkaillessa.
Voi enteillä synnytystä mutta voi olla myös enteilemättä. Eikös joskus rv 36-37 ole lääkärintarkastus? Jos sinulla se on vasta edessä niin siellä ainakin näkee onko kohdunsuulla edistystä.
Jos kovasti huolettaa niin voit soittaa synnärille ja kysyä sieltä, näin minua ainakin ohjeistettiin loppuraskaudessa jos neuvolaan ei saanut yhteyttä :)
Mulla oli viikko Sitte ultra ja tarkistus, oli paikat pehmeät,ulkosuu sormelle auki ja kanavaa 3cm että ei varmaan vielä synny??ap
Mulla on ollut myös näitä säännöllisiä, muutaman tunnin kestäviä supistusjaksoja jo yli kuukauden, monta kertaa viikossa. Kipujen kanssa. Nyt viikkoja 38+3. Viikolla 35 kohdunkaulaa oli jäljellä sentti ja kohdunsuu pehmennyt, lääkäri sanoi että alkais olla valmista, älä lähde mihinkään pitkälle enää. Nyt ei varmaan kaulaa enää yhtään, jostain syystä ei vaan lähde avautumaan vielä kunnolla vaikka supisteleekin. Limatulppa lähti viime keskiviikkona. Että saa nähdä, osaako sitä lähteä sitten ajoissa, kun on oikeasti tosi kyseessä. Onko sinulla vielä lääkärikäyntejä jäljellä?
Yks ultra/lääkäri 19.6 on vielä. Rd on niin seuraa vauvan painoa..