Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten suhtautua hoitolapseen joka haukkuu?

Vierailija
09.06.2014 |

Olen siis hoitanut muutaman kerran viisivuotiasta poikaa, joka on hirveä minua kohtaan :(

Poika saattaa alkaa huutamaan ja karjumaan minulle, huutaa että olen varas, ääliö, tyhmä, läski, ruma, typerä ja "vitu ämmä"

Sanoo välillä todella ilkeästi esim. Sä oot paljon läskimpi kuin meidän äiti, ämmä.

Äitinsä on siis raskaana. Poika sanoo päivittäin miten vihaa minua ja toivoo että kuolen tai joutuisin vankilaan.

Olen yrittänyt olla kiva pojalle, mutta en vain kykene kontrolloimaan häntä.

Äitinsä syyttää minua, että minun pitäisi pitää parempaa kuria lapselle, että käytös johtuu siitä.

Apua :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudu niin, ettet enää hoida häntä.

Vierailija
2/15 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten 5w voi olla tuollainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta tykkänään pois Porvoosta.

Vierailija
4/15 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaus kakkoselle. En katsoisi tuollaista päivääkään.

Vierailija
5/15 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat ettet hyväksy tuollaista kielenkäyttöä. Jos tyyli ei muutu tämä hoitosuhde päättyy tähän.

Pennulle selvät sävelet, eli nyt suu kiinni ja kuuntelet ja senjälkeen teet selväksi mitä olet mieltä.

Vierailija
6/15 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiltaan lapsi on kielenkäytön oppinut. Sano että mikäli kotona ei kieli siistiydy, et enää voi hoitaa lasta

Vierailija
7/15 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä äidiltä mitä keinoja he käyttäisivät.

Vierailija
8/15 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta ei tyhmä trollausyritys, niin tollainen lapsi ei ole normaali. Etkä varmasti ole ainoa jolle se huutaa noin, eikä hänen äitinsä taatusti ole asiasta tietämätön. Niin että ota asia puheeksi hänen vanhempiensa kanssa ja kysy, missä mättää.

Vierailija
9/15 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hoitanut muutaman kerran lasta, joka haukkuu sinua päivittäin? Ok

Vierailija
10/15 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ottaisi mokomaa enää hoitoon, ainoa oikea paikka sille on apinatarha.

Vierailija
11/15 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jatkaa: Ai niin, kai apinoillakin sentää joitakin oikeuksia on, eli ei tuo kuulu edes niiden joukkoon.

Vierailija
12/15 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna haukkujen ja muiden pahan olon purkausten mennä toisesta korvasta ulos. Ole vain oma ihana itsesi, niin joku päivä hän saattaakin halata.

Vierailija
13/15 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se lapsi testaa oletko luotettava aikuinen vai sellainen aikuinen joka hylkää heti kun ongelmia ilmenee? Hylkäämispelkoon varmaan auttaa parhaiten se kun hylkäät hänet ja hän varmaan osaa sitten seuraavien hoitotätien seurassa tukahduttaa tunteensa ja kuolla sisältä päin. Eihän nyt voi odottaa, että aikuisen tarvitsisi kuunnella keskenkasvuisten räkänokkien suunsoittoa. Tai siis muutenhan olen valmis alistumaan esim. valtion tai poliisin taholta minkälaisiin loukkauksiin tahansa. Ei mua haittais jos mun oikeuksia rikottais ja multa vietäis yksityisyys ja mut heitettäis vankilaan mutta jonkun pienemmän ja heikomman vittuilua mä en vaan kestä. Kakaroille turpaan!

Vierailija
14/15 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset, miten voitte haukkua lasta? Syytön se viisivuotias on! Toistaa vain kotona oppimaansa. Varmasti muutenkin kaltoin kohdeltu. Ette kai oikeasti luule että lapsi on jo syntyessään käyttänyt rumaa kieltä?

Vierailija
15/15 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä huusi ja haukkui äitiäni kun olin lapsi, niin mitä opin : Huutamaan ja haukkumaan äidilleni, myöhemmin tarhakavereille, koulussa olin tosi kiltti, meillä oli hyvät opettajat, joiden avulla opin käyttäytymään. Myöhemmin riidoissa saatan huutaa ja haukkua miesystävää, yritän kyllä päästä tavasta eroon, on kyllä todella vaikeaa, kun tulee niin selkärangasta, kun 18 vuotta asuin talossa, jossa tämä oli ok. Neuvoni on että tee selkeät rajat, sano että et hyväksy huutamista ja haukkumista, kyllä se lapsi ymmärtää kun olet johdonmukainen (niin minäkin koulussa). Ja puhu vielä niille vanhemmille, ei vain äidille vaan isälle myös (vitun ämmä lienee isän huuto, ei äidin...) että olis tärkeää että lapsi ei kuulisi halventavia ilmaisuja kotonaan. Kysele hoidossa lapselta kun on rauhallinen (eli ei riitätilanteessa) että miksi huutaa, keneltä on haukkuja oppinut. Kyllä viisivuotias osaa jo vähän tuotakin kertoa. Ole turvallinen aikuinen tuon lapsen helvetissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi