Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko haamupotkuja?

Vierailija
09.06.2014 |

Eli sellaisia tuntemuksia, että vauva potkii mahassa, vaikka ette missään tapauksessa voi olla raskaana?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:34"]

8 jatkaa

mulla myös ihan kirjaimellisesti näkyy pulssi vatsassa. Kun makaan oikein rentona selälläni, vatsassa näkyy tosi selkeä pulssi, ja tietysti tuntuu kanssa. Ja mua häiritsee ihan järjettömästi, kun en muista näkyikö se noin ennen raskautumista. :D Friikkipötsi.

[/quote]

Mulla kans tuntuu ja näkyy. Olen tuo kommentoija, joka oli käynyt gynellä ultrassakin haamupotkujen vuoksi. Kysyin gyneltä silloin myös tuosta pulssista. Sanoi, että sen selvä tuntuminen johtunee siitä, että kolme raskautta ovat venyttäneet vatsalihaksia siten, että niiden keskellä on nykyisellään jonkinmoinen lihakseton rako, josta pulsii tuntuu ja näkyy.

Vierailija
2/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tunsin esikoisen jälkeen. Nyt tuntuu ihan oikeat potkut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin, viimeisimmän raskauden jälkeen, yli vuoden ajan. Raskaus päättyi pari kuukautta etuajassa vauvan kuolemaan, siitä ne haamupotkut varmaan johtuivat. Luulen, ettei niitä olisi tuntunut, ellei asia olisi jäänyt niin järkyttävästi ja yllättävästi kesken.

Vierailija
4/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Alkoi raskauden jälkeen ja joskus tuntuu IHAN samalta kuin vauva potkisi mahassa. Esikoinen on jo 2v ja edelleen mahassa potkii, vaikka en ikävä kyllä vauvaa odotakaan. 

Vierailija
5/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, vaikka kuopus on jo 15v.

Vierailija
6/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Kolme lasta, joista nuorin kohta 3 v. Kerran kävin jopa gynellä ultrassa ja tein raskaustestejä, koska tunne oli niin samanlainen. :D En ollut koskaan ennen kuullutkaan mistään haamupotkuista ja luulin olevani ainoa, joka tuntee sellaisia. Mikähän niiden ihan oikea selitys on??

Vierailija
7/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunsin yhteen aikaan, ja tosiaan minäkin tein raskaustestejä.

Onpa hyvä kuulla että meitä on muitakin!

Vierailija
8/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elohiiri vatsassa!

Vierailija
9/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jatkuvasti, ja jopa "aktivoituvat" ihan samoista jutuista kuin tuo ainokainen 6 vuotta sitten; makea mehu ja kylmä juoma/jäätelö aloittaa vipellyksen kahta kauheammin. Sen koommin en ole raskaana ollut, mutta en vieläkään pysty nukkumaan vatsallani, kun tuntuu kuin makaisin vauvavatsan päällä. Semmoinen "muhkura" vatsassa, lienee enemmän psykologinen kuin fyysinen..

Vierailija
10/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa

mulla myös ihan kirjaimellisesti näkyy pulssi vatsassa. Kun makaan oikein rentona selälläni, vatsassa näkyy tosi selkeä pulssi, ja tietysti tuntuu kanssa. Ja mua häiritsee ihan järjettömästi, kun en muista näkyikö se noin ennen raskautumista. :D Friikkipötsi.

Vierailija
11/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin koko 1,5 vuotta jotkanimetin. Testejä kului vaikka kuukautiset alkoivat lapsen ollessa vasta vuoden.

Vierailija
12/12 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin koko 1,5 vuotta jotkanimetin. Testejä kului vaikka kuukautiset alkoivat lapsen ollessa vasta vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä