Kolmas nimi Seelialle ?
Olemme päättäneet että tyttäremme nimeksi tulee
Seelia Unna XXXX
ja koska kaikilla muillakin meidän lapsilla on kolmas etunimi haluamme myös tyttärellemme kolme nimeä, ehdotuksia?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:50"]
Seelia ja Unna ovat kauniita nimiä. Vähän ihmettelen osaa kommenteista. Jos haluaisi kuitenkin muuttaa ensimmäistä nimeä perinteisempään suuntaan, niin Selja on aika lähellä ja Seela tietysti. Mutta Seeliassakaan ei ole mitään vikaa.
Seelia Unna Sanelma
Seelia Unna Eulalia
Seelia Unna Alina
Seelia Unna Beata
Seelia Unna Edith
Seelia Unna Ottilia
Seelia Unna Minea
Seelia Unna Eveliina
Seelia Unna Malviina
Seelia Unna Lumina
Seelia Unna Maleena
Seelia Unna Artemisia
Seelia Unna Lavinia
Seelia Unna Aronia
[/quote]
Ihmettele vaan! Mä ihmettelen niiden kahden urponimen lisäksi noita sun valintoja: Eulalia kas kun ei Euraasia, Ottilia Tuottilia, Lumina kas kun ei Humina, Aronia laita nyt siihen alkuun se Koristemarja-aronia. pthyi!
[/quote]
Noh noh Anna-Liisa, koitapas nyt käyttäytyä aikuismaisesti.
Mun mielestä tosi kaunis nimi Seelia. En ole ennen kuullut.
T. Lapseton
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 16:24"]
Ihmettele vaan! Mä ihmettelen niiden kahden urponimen lisäksi noita sun valintoja: Eulalia kas kun ei Euraasia, Ottilia Tuottilia, Lumina kas kun ei Humina, Aronia laita nyt siihen alkuun se Koristemarja-aronia. pthyi!
[/quote]
Hehe, olipas "osuvia" iskuja. Ei tietenkään lapselle sovi antaa kolmanneksi nimeksi perinteistä Ottiliaa, kun jollekin saattaisi tulla siitä mieleen Tuottilia? Öö? Mikä on Tuottilia? Ja Lumina - Humina? Pojalle ei varmaan kannattaisi antaa toiseksi nimeksi Juhani, koska siitä tulee mieleen Nuhani?
Ehdotuksia: Seelia Unna Elina, Seelia Unna Anneli, Seelia Unna Helena, Seelia Unna Ellen, Seelia Unna Iiris, Seelia Unna Ester tai Seelia Unna Lilian.
Voiko olla konservatiivisempaa kuin av:n nimikeskustelut :D
Ihan ok nimi tuo on.