Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö olla sellaisen henkilön kaveri joka tarkoituksella iskee varattuja?

Vierailija
30.06.2014 |

En tiedä mikä kaveriini on mennyt, itse en voi sietää tuollaista! En ehkä pysty jatkamaan kaveruuttamme. Ihan tyynesti kertoo että joo tällä viimeisimmällä panolla tosiaan 10 vuoden avioliitto ja 3 lasta... Helvetin lutka :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida muuksi kelvata kuin panopatjaksi.

Vierailija
2/10 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
4/10 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyisin olemaan

Vierailija
5/10 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo arvomaailma silloin aika kaukana omasta, en usko että kovin hyviä ystäviä voisimme olla. Tuttavia ehkä.

Vierailija
6/10 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Jos tällainen henkilö olisi esim. työkaveri, tottakai työt hoituisivat ja normaali kanssakäyminen työpaikalla. Vapaa-ajallani en kuitenkaan usko, että minulla olisi niin paljon yhteistä tällaisen henkilön kanssa jotta kaveruus/ystävyys olisi mahdollista.

Vierailija
7/10 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin, enkä ystävyyssuhdetta katkaisisi siksi, että ystäväni uskoutuu minulle omasta sukupuolielämästään. Ystäväthän ovat juuri sitä varten, että heille voi kertoa nekin asiat, jotka eivät välttämättä muuten kestä päivänvaloa. Minun ystäväni saavat tahoillaan pettää, jättää, panna, tulla ja mennä, minä olen valmis kuuntelemaan, tukemaan tai antamaan neuvoja niitä pyydettäessä. Enhän minä heidän kanssaan seurustele.

Vierailija
8/10 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyisin, jos ihminen muuten olisi mukava ja seura kiinnostavaa. onhan vika siinä miehessäkin joka pettää. tosin vierestä en katselisi, eli luultavasti baarireissut jäisivät tämän ystävän kanssa väliin tai ainakin vähiin.

Vierailija
9/10 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos muuten synkkaisi, niin voisin. On mulla nytkin kavereina ihmisiä, joiden kanssa arvomaailma on hyvin erilainen - yksi on pettänyt miestään, osa syö lihaa, yksi elättää itsensä verkostomarkkinoinnilla mistä elanto tulee minun mielestäni käytännössä hyväuskoisempien kusettamisesta...

He elävät tavallaan, minä tavallani. Ei me kaikesta muutenkaan olla samaa mieltä aina, ystävyys voi silti olla antoisaa molemmille osapuolille.

Vierailija
10/10 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olemaan. Oma mieheni olisi hänellä varmaan jossain vaiheessa listalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä