Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä orgasmi, koko talo kuuli

Vierailija
02.01.2021 |

Vaimo hoiteli itsensä satifyerillä ja ulvoi kuin susi kun orkun sai. Kun mä pumppaan niin ei edes sihise polkupyörän pumpun vertaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kumppani saa pitkän ja äänekkään orkun ihan rakastellessamme. Siksi emme nai enää 22 jälkeen ja ennen sitä pidämme radion melko kovalla, että äänet sekoittuvat. Enää emme saa niin paljon äänetöntä hymyilyä osaksemme hississä aamulla kuin ennen.

Vierailija
2/12 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi AP. Mikä on satifyeri? Miten se toimii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olemisen paras asia: järisyttävät orkut. Vaikka itse en huuda niin kyllä orgasmi on joka kerralla tajunnanräjäyttävä.

Vierailija
4/12 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina, tai usein, huudan apua. Onneksi mies antaa apua! Kesällä kun ikkunat auki, joskus pääsee kunnon parahdukset, ja naapuri kuokkii mansikkamaalla..mutta elämänääniähän ne, haukkuhan meidän hauvatkin.

Vierailija
5/12 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satisfyer on klitoriskiihoitin, toimii alipaineella. Tehokas kyllä, ainakin minä saan sillä orgasmin milloin vain. Käytän huvikseni joskus kun mies ei saatavilla. Kokeiltu myös mieheen..ihan kiva efekti! Ei ole kalliskaan.

Vierailija
6/12 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satisfyer on klitoriskiihoitin, toimii alipaineella. Tehokas kyllä, ainakin minä saan sillä orgasmin milloin vain. Käytän huvikseni joskus kun mies ei saatavilla. Kokeiltu myös mieheen..ihan kiva efekti! Ei ole kalliskaan.

Tuotti muuten järisyttävää nautintoa myös omalle miehelle.

Vierailija
7/12 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotti muuten järisyttävää nautintoa myös omalle miehelle.

Jep niin teki, ja pian kokeillaan miehellekkin lisää. Mm. välilihaan..

Vierailija
8/12 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuota siis miehelle käytetään?

Vierailija
9/12 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuota siis miehelle käytetään?

No esim. terskan alapintaan eli sinne kaikista herkimpään kohtaan.... Aah... 

Vierailija
10/12 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen nautittiin puolison kanssa vaimon kanssa viiniä ja sen rohkaisemana vaimo pyysi doggyssä että vedän häntä hiuksista ja samalla kun panen häntä annan kakkoseen sormea. Oli eka kerta kun kokeillaan mitään kakkosjuttuja tai ylejäänkään rajumpia otteita, mutta ei varmasti jäänyt naapureille epäselväksi mitä puuhaillaan.

Vierailija
11/12 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen nautittiin puolison kanssa vaimon kanssa viiniä ja sen rohkaisemana vaimo pyysi doggyssä että vedän häntä hiuksista ja samalla kun panen häntä annan kakkoseen sormea. Oli eka kerta kun kokeillaan mitään kakkosjuttuja tai ylejäänkään rajumpia otteita, mutta ei varmasti jäänyt naapureille epäselväksi mitä puuhaillaan.

Eiköhän nuo ole vuokratalossa kuulleet kaikenlaista.

Vierailija
12/12 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä pumppaat? Kannattaisko sun opiskella vähän anatomiaa ja ottaa myös se klitta huomioon?

Mies eilen nuoli ja sormetti aika rajusti, voi luoja miten mä huusin ja tärisin 🥴 antoi vielä sormea kakkoseen kun pani takaapäin ja puhui tuhmia.

Tänään olin itse niin kiimassa että laukesin perus lähärissä.

Älä ole katkera vibraattorille vaan ota se naisenkin nautinto huomioon. Jos seksi keskittyy vain miehen nautintoon niin ei ole ihmekään jos lelut alkaa kiinnostaa enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän