Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ongelmana kylmä takamus?

Vierailija
02.01.2021 |

Ei tarvi olla edes kovin kylmä sää, kun takapuoli tulee ihan kylmäksi. Liikunta ei auta, lihas varmaan lämpenee siellä sisällä, mutta pinnan rasvakerros ja iho jää kylmäksi ja se tuntuu tosi ikävältä. Mieskin aina ihmettelee, miten mulla voi olla lenkin jälkeen jääkylmä takapuoli. Lämmitän sitä sitten kauratyynyllä tai saunassa.
Olen suunnitellut teippaavani emergency blancettia toppahousujen sisäpuolelle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan on, mutta oon nyt hankkinut sopivat vaatteet, niin ei enää. Toppahousut ei tosiaan riitä mulla, vaan pitää olla pitkä takki tai toppahame niiden päällä.

Vierailija
2/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisköhän itse ongelmalle tekemään mitään? Siis puuttuvalle verenkierrolle?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lihashan tietenkin lämmittää, että mitä enemmän sulla onlihasta, niin sitä paremmin veri kiertää sillä alueella. Mutta mulla on myös ongelmia alaselässä, niin kaipaan lämmikettä sille alueelle joka tapauksessa.

nro 1

Vierailija
4/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän alusasuja, joissa on villaa ja silkkiä. Liikkuessa pitkä,takapuolen peittävä paita ja pitkä villapaita.Tarkenen paljon paremmin.

Vierailija
5/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIllasta liikuntaa harrastat ?

Vierailija
7/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sinulla ei ole kunnollisia pakarahaksia. Suosittelen kunnon pepputreeniä. Kärsit ilmeisesti nukkuvista pakaralihaksista, kun et edes liikkuessa saa niitä lämpenemään. Netistä löytyy harjoituksia pakaroiden herättelyyn. Tee niitä ennen lenkkiä, niin lenkin aikana pakaratkin ryhtyvät työhön ja pysyvät lämpiminä.

Vierailija
8/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina kylmä perä, mutta ei se mua ole haitannut.

Vaikka se tuntuu kylmältä, ei silti ole varsinaisesti vilu.

Vierailija
9/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti sinulla ei ole kunnollisia pakarahaksia. Suosittelen kunnon pepputreeniä. Kärsit ilmeisesti nukkuvista pakaralihaksista, kun et edes liikkuessa saa niitä lämpenemään. Netistä löytyy harjoituksia pakaroiden herättelyyn. Tee niitä ennen lenkkiä, niin lenkin aikana pakaratkin ryhtyvät työhön ja pysyvät lämpiminä.

Kyllä on kunnon lihakset. Teen syväkyykyjä ja juoksen portaita.

Vierailija
10/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kunnon lihakset. Teen syväkyykyjä ja juoksen portaita.

No itse asiassa tuo ei takaa yhtään mitään. Mainitsemasi treeni on ihan mahdollista tehdä lähinnä etureisillä. Sitä juuri tarkoittaa se nukkuminen. Hermotus on pielessä, eikä työkäsky kulje aivoista pakaraan. Tuleeko sinulle oikeasti pakarat kipeiksi treenistä?

Ennen treeniä pitää tehdä pakaroita aktivoivia liikkeitä.