Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Papananaaman nenäleikkaus

Vierailija
02.01.2021 |

Katsoin ennen ja jälkeen kuvia videolta esim. kohdassa 30:17, 30:38 ja 53:42 ja minun silmääni vanha sopi kasvoihin paremmin. Parannusta on tuo pienen kyhmyn poistuminen, mutta nenän kärki meni huonompaan suuntaan. Onkohan haluttu tarkoituksella muokata sitäkin, vai muuttuuko se väkisin leikkauksessa? Sierainten lisäksi ongelma on mielestäni kasvojen mittasuhteissa. Henkilöllä on huulissa täytettä, joka on painonsa takia venyttänyt ylähuulen ja nenän välistä aluetta pidemmäksi. Ylähampaatkaan eivät enää kunnolla näy puhuessa. Nenäleikkaus saa tuon välin näyttämään entistä pidemmältä, kun nasolabiaalikulma on suurentunut.

Nuo mittasuhteet ovat monesti kokonaisuuden kannalta paljon merkityksellisempiä kuin yksittäinen kuhmu nenässä.

Kommentit (191)

Vierailija
161/191 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ollut edes kiinnittänyt huomiota Sinin nenän "rumuuteen" ennen kuin hän itse juurta jaksain selosti kaiken mikä siinä muka oli vikana, vaikka ymmärrän kyllä että itseä jotkut mitättömän pienet asiat omassa ulkonäössä saattaa häiritä perustavanlaatuisestikin. Yllätyin lähinnä siitä kuinka hän itsestään ekalla nenäleikkausvideolla puhui, minusta kun Sini on vaikuttanut superitsevarmalta joka nimenomaan hyväksyy itsensä virheineen kaikkineen, mutta toisaalta hänen kaveripiirinsä tuntuu muutenkin kuuluvan näitä todella ulkonäkökeskeisiä tubettajia joille on jo jonkinmoisia muokkauksia tehty, niin ehkä vaikutteita on tullut tahtomattakin? Veikkaan että laitattaa silarit seuraavaksi.

Toki jokainen saa tehdä itselleen mitä tahtoo, toivottavasti on nenän lopputulokseen tyytyväinen.

Kuka on Sini?

Vierailija
162/191 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka muuten on sen poikaystävä?

Jack Sparrow

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/191 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ollut edes kiinnittänyt huomiota Sinin nenän "rumuuteen" ennen kuin hän itse juurta jaksain selosti kaiken mikä siinä muka oli vikana, vaikka ymmärrän kyllä että itseä jotkut mitättömän pienet asiat omassa ulkonäössä saattaa häiritä perustavanlaatuisestikin. Yllätyin lähinnä siitä kuinka hän itsestään ekalla nenäleikkausvideolla puhui, minusta kun Sini on vaikuttanut superitsevarmalta joka nimenomaan hyväksyy itsensä virheineen kaikkineen, mutta toisaalta hänen kaveripiirinsä tuntuu muutenkin kuuluvan näitä todella ulkonäkökeskeisiä tubettajia joille on jo jonkinmoisia muokkauksia tehty, niin ehkä vaikutteita on tullut tahtomattakin? Veikkaan että laitattaa silarit seuraavaksi.

Toki jokainen saa tehdä itselleen mitä tahtoo, toivottavasti on nenän lopputulokseen tyytyväinen.

Kuka on Sini?

Papananaama. Etkai luullut kanavan nimeä oikeaksi nimeksi? Pilailetko?

Vierailija
164/191 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuka muuten on sen poikaystävä?

Jack Sparrow

Onko pakko provoilla.

Vierailija
165/191 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlailin viime yönä kuvia ja videon nenäleikkauksen jälkeisistä etapeista. Aika vähän se castin poiston jälkeinen näky tuli muuttumaan. Lähinnä vain nenän koko pieneni.

Vierailija
166/191 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlailin viime yönä kuvia ja videon nenäleikkauksen jälkeisistä etapeista. Aika vähän se castin poiston jälkeinen näky tuli muuttumaan. Lähinnä vain nenän koko pieneni.

Jep, ja nythän tuo nenä on melko pysty, ei se turvotuksen laskettua yhtään sen vähemmän pystyltä näytä.

Vierailija
167/191 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää et nenässä olis näkymätön pyykkipoika. Toki hän varmaan meni leikkaukseen itsensä takia ja ollakseen itse tyytyväinen mut omaan silmään Jos multa kysytään lopputulos tosi leikattu. Ellei ollut tarkoituskin

Vierailija
168/191 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
169/191 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa taas. ”Menen nenäleikkaukseen koska en tykkää nenästäni yhdessä tietyssä kulmassa otetuissa kuvissa” :D alkaa olla aika heppoiset perustelut naaman muokkaukseen menevillä somejulkkiksilla. Ei voi pitää ollenkaan terveenä tälläistä ajattelua, ja eihän tuo edes ole missään telkkarissa tai tee pääasiallisesti omalla naamallaan työtä. Käsittääkseni radiohommia ja satunnaisesti tubetusta. Alkuperäinen nenä ei sitä paitsi ollut ollenkaan huono, tämä uusi sen sijaan ei vaikuta sierainten pienuudesta päätellen kovin käytännölliseltä

Vierailija
170/191 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, sanoiko se millä plastiikkakirurgilla kävi? Katoin noista uusista kuvista, että sieraimet on laitettu ihan miten sattuu. Niistä on tehty epäsymmetriset ja luonnottoman muotoiset.

Pelkään pahoin tytön joutuvan leikkauskierteeseen. :(

Vierailija
171/191 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen idea tuossa leikkauksessa oli?

Vierailija
172/191 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut haluaa, että nenä näyttää leikatulta. Se on semmoinen status juttu, että on varaa käydä kauneusleikkauksissa. 

Mä katoin sen videon kokonaan, ja mulle tuli siitä vähän sellainen käsitys, että hän pitää sellaista plastiikkakirurgialookia kauniina. KOska siis onhan se ihan tunnistettava look. Ne huulitäytteetkin, kyllähän ne aika äkkiä ovat tunnistettavia. Sininkin huulet näyttävät täytetyiltä, eivät luonnollisen pulleilta. Kyllähän se hyvin voi olla, että jotkut tavoittelevat juuri sitä keinotekoista lookia, eivät luonnollista, niin kuin helposti voisi kuvitella.

Hei, kiitos näistä näkemyksistä. Tämä oli mulle ihan uutta ja on aina kiva saada uutta perspektiiviä omiin (juurtuneisiin) ajatuksiin. Noi on hyviä pointteja ja tosiaan, jotkut haluaakin näyttää rakennetulta. Jossain kohtaa varmaan ihmiset kohtaa robotiikan!

Vierailija
173/191 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ihan kamala nenä, mutta juuri tuon takia mitä sinillekin kävi en uskalla mennä leikeltäväksi. Ennen en kiinnittänyt mitään huomiota hänen nenäänsä, mutta nyt pistää silmään nuo pieleen menneet sieraimet jotka ovat ihan vinkuralla. Harmittaa hänen puolestaan kun odotti kuitenkin saavansa kauniin ja siron nenän. Toivottavasti ei mene korjauttamaan ettei enää tuosta pahene.

Vierailija
174/191 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihan hirveä käkätin. Onneksi saa olla maskin alla piilossa koronan jyllätessä.

Vierailija
175/191 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaha, taas naiset kasaa naisille ulkonäköpaineita ja kirjoittelee useiden satojen viestien arvosteluketjuja...

Mitäs jos sanoisin että 99% miehistä ei ole kiinnostuneita onko joku nenä millin sinne tai tänne.

Vierailija
176/191 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäleikkaukset on sikäli outoja että joko en huomaa mitään mainittavaa eroa ennen ja jälkeen -kuvissa, tai sitten jälkeen -kuvissa on vähän liiankin pieneksi, kapeaksi korjailtu ja oudosti pysty nenä. Sivuprofiilin kyömyä tai koukkua korjaavat leikkaukset voi parantaa ulkonäköä joissain tapauksissa, muuten nuo nenäleikkaukset on mun silmään usein aikalailla yhtä tyhjän kanssa tai lopputulos jopa alkuperäistä huonompi. Mutta toivottavasti leikatut itse ovat tulokseen tyytyväisiä.

Vierailija
177/191 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä leikkauksen jälkeinen nenä muistuttaa Michael Jacksonin nenää. Ja nyt sieraimet ovat epäsymmetriset, joka ainakin itseäni häiritsisi. Jotenkin mua harmittaa että Papana meni leikkaamaan nenänsä, vanha nenä sopi hänelle todella hyvin, eikä siinä ollut mitään vikaa. Mutta toki tärkeintä on että hän itse on lopputulokseen tyytyväinen.

Vierailija
178/191 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla.

Minun mielestäni tuo uusi nenä on oikein hyvä, muotoutumisessa kestää vielä vuosi ja siitä se asettuu kyllä vieläkin nätimmäksi.

Aikaa on kulunut ja ei se kyllä nyt yhtään paremmalta näytä.

Vierailija
179/191 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt katso videota mutta päälliskuvassa huulet ja alaposket roikkuvat. Ehkä laastari painaa nenää ja poskipäitä. Rohkeaa laittaa tuollainen kuva.

Vierailija
180/191 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt uudessa leikkauksessa, toivottavasti tulee mieleinen 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme