Talja-matto pilalla vai ei?
Onko kellään kokemusta miten lehmäntaljan saa pehmeäksi, kun sen joutui pesemään oksennuksen vuoksi, vai heitänkö pois? Muistelin, joskus kuulleeni jonkun huuhteluainekikan, mutta en oo varma. Av tietänee tämänkin..
Kommentit (13)
Ei ole kokemusta lehmäntaljasta, mutta luonnonkuidut usein pehmenevät hiustenhoitoaineessa liottamalla. Siis lious vedestä ja hajusteettomasta hiustenhoitaineesta. Liotus noin 20 min.
Vierailija kirjoitti:
jätä se sika, joka siihen oksensi tai tee siitä metoo
Se sika oli lapseni viime yönä vatsataudissa, voisinkin jättää.. just nyt tuntuu siltä.. :) mutta ei se taida olla niin yksinkertaista.. no ei sentään, eiköhän se taas tästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta lehmäntaljasta, mutta luonnonkuidut usein pehmenevät hiustenhoitoaineessa liottamalla. Siis lious vedestä ja hajusteettomasta hiustenhoitaineesta. Liotus noin 20 min.
Tätä vois kokeilla.. ei se ainakaan mee huonommaksi.. :)
Suihkuta jätettävää hoitoa että ja kampaa
Vierailija kirjoitti:
Suihkuta jätettävää hoitoa että ja kampaa
Se kastunut ja nyt lähes kuivunut alue on iso, melkein koko matto. Karvat on hyvännäköiset, mutta se nahka kova "koppura."
Ap
Kysy suutarilta, pesulasta tai nahkaompelimosta. Heillä varmaan tietoa noista.
silikoniöljy pehmentää nahkaa, mutta sen jälkeen se natisee lattialla
Ratsastustarvikeliikkeestä saa parhaat nahanhoitotuotteet. Hevosilla on käytössä välillä vastaavissakin olosuhteussa todella kalliita nahkavarusteita, joten hoitoaineetkin ovat todella hyviä. Laadultaan huomattavasti parempia kuin tavan kenkäliikkeissä ja hinnatkin edullisempia. En ole mikään hevosihminen, mutta palvelua olen kyllä kyseisistä liikkeistä saanut kun olen vain tuotteista kysynyt.
Mitään hiustenhoitoaineita en pistäisi missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Ratsastu
starvikeliikkeestä saa parhaat nahanhoitotuotteet. Hevosilla on käytössä välillä vastaavissakin olosuhteussa todella kalliita nahkavarusteita, joten hoitoaineetkin ovat todella hyviä. Laadultaan huomattavasti parempia kuin tavan kenkäliikkeissä ja hinnatkin edullisempia. En ole mikään hevosihminen, mutta palvelua olen kyllä kyseisistä liikkeistä saanut kun olen vain tuotteista kysynyt.
Mitään hiustenhoitoaineita en pistäisi missään nimessä.
Totta, eipä käynyt mielessäkään tämä! Vaikka lapsikin ratsastaa.. haen tallin yhteydessä olevasta kaupasta!
Ap
Siis pesitkö nahkaa pyykkikoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Siis pesitkö nahkaa pyykkikoneessa?
No en.. ihan kylppärin lattialla.. :D
Ap
jätä se sika, joka siihen oksensi tai tee siitä metoo