Mieheni seonnut sisustusmaku! Uusi nainen kiikarissa? pettääkö?
Mieheni sisustusmaku on viimeaikoina kummasti muuttunut! mieheni on alkanut keräillä tauluja joissa on aasialaisen näköisiä naisia. Ensiksi näitä tauluja ilmestyi yksi ikkunan kokoinen taulu kotiini, kun asiasta kysyin mies kehui saaneensa taulun palkaksi pomoltaan hyvin tehdystä työstä. Ajattelin että asia on ok, mutta sanoin kyllä ettei taulu ole minun makuuni, johon mies ei reagoinut mitenkään. No tämän jälkeen tauluja alkoi ilmestyä lisää, ilmeisesti kaikki saman tekijän tauluja. Kysyin että mistä hän ne hommasi niin oli kuulemma saanut pomoltaan vinkin kaupasta jossa juuri näitä "Upeita" tauluja myydään! No minähän en näitä tauluja kotiini halua! mutta mies ei reagoi mitenkään, ei edes vaikka suuttuisin..
Nyt mies on alkanut myös katselemaan Aasian matkoja, huomasin tämän niin että mies unohti tietokoneen auki kun kävi vessassa. Ruudulla oli Aasian matkatarjouksia. Pari päivää myöhemmin kysyin mieheltä että mihin lähdettäisiin juhannuksena? ja mies sanoi ettei aio tehdä yhtään mitään. Kysyin mitäs tehtäisiin ensi lomalla? mies siihen ettei hän jaksa mitään ja aikoo hoitaa työjuttuja. Kuulin yhteiseltä tutultamme että mies oli pyytänyt häntä kanssaan Aasiaan juhannuksena! mitään minulle kertomatta.. Mitä tämä tarkoittaa? aikooko mieheni pettää minua seksilomalla? vai aikooko mieheni lempata minut ja hommata tilalle aasialaisen vaimon? en voi kysyä häneltä mitään näistä asioista koska aina kun miestäni ei jokin asia miellytä hän alkaa mykkäkouluun ja etenkin viime aikoina mykkäkoulua on ollut kun valitin tauluista.
Ehdotan, että menette Porvooseen kesälomalla.