Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuninkaalliset ja heidän kaunis tyyli

Vierailija
08.06.2014 |

Mietin tuossa naapurimaamme kuninkaallisia uutisia katsellessa niin heidän, kuin muidenkin kuninkaallisten tyyliä siis pukeutuminen ja käytös. Selväähän on, että heille opetetaan tavat ja monia muita asioita jo pienestä pitäen.

Jäinkin miettimään tatuointien ja lävistysten puolustajia, miten se on tapa ilmaista itseään, tuoda itseään esiin. Myös useat kouvolatukka -tyyliset ilmestykset haluavat tuoda itseään ja luonnettaan tällä esiin.

En näe esim. näillä kunikaallisilla pahemmin kuin muillakaan esim. koko käden kokoisia tautointeja, ei ole naama täynnä lävistyksiä eikä korvanlehdet venytetty (mitä ne korvikset sitten ovatkaan nimeltään). Naisten hiukset ovat klassisen kauniit, yleensä pitkät, ei mitään räiskyviä leikkauksia ja voimakkaita värejä.

Ovatko he tylsiä, eiväthän he erotu mitenkään joukosta ilman niitä perinteisiä keinoja ilmaista itseään?

Sopivasti sitten pilkettä sillmäkulmaan tämän aiheen ja pohdinnan kohdalle ;)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 20:16"]

Jäinkin miettimään tatuointien ja lävistysten puolustajia, miten se on tapa ilmaista itseään, tuoda itseään esiin.

En näe esim. näillä kunikaallisilla pahemmin kuin muillakaan esim. koko käden kokoisia tautointeja, ei ole naama täynnä lävistyksiä eikä korvanlehdet venytetty

[/quote]

Tämä on outo rinnastus. Jos joku haluaa tatuoinnin ja perustelee sitä itseilmaisulla, niin miksi se ei olisi totta? Kun kyseinen ihminen ei kuitenkaan ole kuninkaallinen, niin eikö hänen juuri kannatakin tehdä kaikkea sitä, mitä kuninkaallinen ei voi ainakaan tehdä?

Minulla ei ole tatuointia, jos nyt heti niin luulet. En ottaisi sellaista, vaikka maksettaisiin, mutta en koe, että minun täytyy epäillä muiden motiiveja asian suhteen.

Täysin käsittämätön on myös 14:n kommentti: Ällöttäviä tuollaiset kateelliset ihmiset, harmi jos oma elämäsi on jo niin valunut hukkaan että olet itse jumittunut vain yhteen paikkaan ja sitten kateuksissasi seuraat kuninkaallisten elämää.

Jos sinä itse pidät kuninkaallisten "hienoja tapoja" arvossaan, niin mieti, puhuisivatko he toisista ihmisistä noin kuin sinä.

En muutenkaan käsitä tätä av:lla esiintyvää intoa vetää aivan hatusta näitä väitteitä. Siis tällaisia jos sinä itse olet läski/köyhä/yh-mamma jne., kun et kuitenkaan tiedä mitään tästä toisesta ihmisestä. Etkö pysty keskustelemaaan kyseessä olevasta aiheesta ilman keksittyjä loukkauksia? Osoittaako oma käytöksesi hyviä tapoja? 

Vierailija
22/23 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:06"]

Hah! Kunnianhimoisesti hoitavat juu, kuten iki-ihana Madde, joka pakeni New Yorkiin kun rahvas alkoi kyllästyä tuhlariprinsessaan. Mutta nyt ei hätää, lapsi on pessyt hänestä synnin ja kaikki on anteeksi annettu, kuten on myös jo jonkin aikaa näppärästi ohjattu huomio pois Kaarlen naisseikkailuista. Palstamammat yleensä vaativat pettäjämiestä munista hirteen, mutta ilmeisesti kuninkaalliset munat ovat kansallisaarre.

[/quote]

Huh jopas oli katkera kommentti! ensinnäkin kaipa se Madde Tukholmassa asuisi jos niin rakastaisi Ruotsia ja ruotsalaisia ihmisiä. Minä sen sijaan en yhtään ihmettele että hän valitsi asuinpaikakseen New Yorkin. Tekeekö se ihmisestä jonkin asteisen "Pyrkyrin" jos ei viihdy juuri siinä paikassa johon sattui syntymään? kaiken lisäksi uusi amerikkalainen mies ja pettänyt ruotsalainen exä ovat saattaneet vaikuttaa hänen maavalintaansa, hänelle on ehkä helpompaa asua siellä kuin Tukholmassa suhdesotkujen keskellä, jos olisin hän niin minäkin olisin lähtenyt. Eikös Madde kumminkin tee jotain hyväntekeväisyystyötä lapsiin liittyen, ettei ihan kokonaan vaan sohvilla lorvaile kansan rahoilla. Ällöttäviä tuollaiset kateelliset ihmiset, harmi jos oma elämäsi on jo niin valunut hukkaan että olet itse jumittunut vain yhteen paikkaan ja sitten kateuksissasi seuraat kuninkaallisten elämää. Kuninkaalliset tulevat nyt ja aina olemaan rikkaampia kuin me tavalliset tallaajat joten ei auta olla kateellinen, kiinnitä sen sijaan huomiota omaan elämänlaatuusi ja käytöstapoihisi niin eiköhän aurinko ala sielläkin paistaa :)

[/quote]

Kuninkaalliset tulevat olemaan tavallisia tallaajia rikkaampia vain niin kauan, kun kansa jaksaa touhua katsella. Hyvin vähän ovat omalla työllään ansainneet.

Mutta kun, ei jos, vaan kun, kansa kyllästyy katsomaan eliitin elostelua, lopputulokset ovat historiankirjoista kopioituja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako edeltävä kirjoittaja, että ruotsalaiset kaivavat vanhojen ranskalaisten perinteiden mukaisesti giljotiinin naftaliinista?

En oikein osaa kuvitella, että nykyaikana kuningashuoneen lopettamisesta saataisiin historiankirjojen mallin mukaista draamaa. Eihän niillä ole enää valtaakaan. Kun kansansuosio laskee riittävän alas, keksii joku poliittinen puolue vaaliteemakseen kuningashuoneen lopettamisen. Ja jos riittävän moni on samaa mieltä, näin tehdään. Niin se nykyään demokratiassa menee.

Ja sitten ex-kuninkaalliset elelevät yksityisomaisuutensa koroilla muutaman sukupolven ajan, vailla edustushuolia.