Miten uuden vuoden laihduttajilla on mennyt päivä?
Itsellä melko hyvin. Kaloreita tullut 1440. Lasken enemmän kuitenkin hiilihydraatteja ja niitä tuli marjojen ja kuohukermaan vuoksi vähän enemmän mitä pitäisi. No homma jatkuu :)
Kommentit (16)
Hyvin. Huomenna alkaa minun paasto. Kestää toivon mukaan neljä viikkoa.
Mukavasti on mennyt, olen tässä napostellut kaikenlaista herkkua
Sincc
Huonosti. Söin karkkia, sipsejä ja gluteenittoman hampurilaisen. Kuulostaakin ihan kamalalta. Olen kipeä niin ei pystynytkään vielä aloittamaan. Mutta kun tervehdyn, loppuu mässäily.
Ihan hyvin. Tuli kyllä syötyä vielä nakkeja ja majoneesisalaattia, mutta kohtuu määrä. +1 pulla ja keksi, koskä kävi vieras...
Mutta vastapainoksi olen vetänyt tunnin pilateksen ja melkein tunnin hiit - tyyppisen treenin.
Olen syönyt kolme banaania, kaksi tuplajuustopizzaa, rasian Vihreitä Kuulia, jugurtin ja juonut 1,5 litraa Cokista.
Hyvin, söin noin 1200 kaloria, joskin iso osa siitä tuli pitsasta. Iltapaino oli matalampi kuin aamupaino.
Tässä tilattiin pitsat ja nyt juodaan viskiä.
Aika hyvin, oon syöny 1300 kaloria ja kävellyt 17 000 askelta :)
Aamulla munavoita ja nakkeja. Kermakahvi.
Päivälliseksi voissa paistettujauhelihapihvi, kasviswokki. Maitokahvi ja pari suklaakuorutettua pähkinää.
Koiran kanssa kolme kävelylenkkiä auraamattomalla tiellä tarpoen. Lumityöt omassa ja sairaan naapurin pihassa. Kaivoin myös auton lumen alta vaikka en ollut lähdössä mihinkään, ihan kuntoilumielessä.
Kalorit meni yleisestä tavoitteesta ohi, mutta olin varautunut siihen. Ajattelin ensin totutella kunnollisiin ruoka-aineksiin (pois sokerihiilarihöttö ja tilalle kotimaiset marjat ja juurekset, munia, kalaa, laadukkaita öljyjä ym) ja sitten kun vatsa on tottunut, alan muuttamaan makrojen suhteita ja rajaamaan kaloreita.
Hyvä mammat. Hengessä mukana. Tänään -500kaloria.
1000 vatsalihasta ja vähäkäsipainoilla pelleilyä
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Päivälliseksi voissa paistettujauhelihapihvi, kasviswokki. Maitokahvi ja pari suklaakuorutettua pähkinää.
Koiran kanssa kolme kävelylenkkiä auraamattomalla tiellä tarpoen. Lumityöt omassa ja sairaan naapurin pihassa. Kaivoin myös auton lumen alta vaikka en ollut lähdössä mihinkään, ihan kuntoilumielessä.
Munavoita nakkien kanssa - normimamma se tyytyisi pelkkään perunasalaattiin. Respect!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiran kanssa kolme kävelylenkkiä auraamattomalla tiellä tarpoen. Lumityöt omassa ja sairaan naapurin pihassa. Kaivoin myös auton lumen alta vaikka en ollut lähdössä mihinkään, ihan kuntoilumielessä.Munavoita nakkien kanssa - normimamma se tyytyisi pelkkään perunasalaattiin. Respect!
En syö perunaa.
Hiilarit lihottaa. Söisin mielummkin 2000kcal rasvaa ku 1000kcal hiilareita...