Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uuden vuoden laihduttajilla on mennyt päivä?

Vierailija
01.01.2021 |

Itsellä melko hyvin. Kaloreita tullut 1440. Lasken enemmän kuitenkin hiilihydraatteja ja niitä tuli marjojen ja kuohukermaan vuoksi vähän enemmän mitä pitäisi. No homma jatkuu :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilarit lihottaa. Söisin mielummkin 2000kcal rasvaa ku 1000kcal hiilareita...

Vierailija
2/16 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Huomenna alkaa minun paasto. Kestää toivon mukaan neljä viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti on mennyt, olen tässä napostellut kaikenlaista herkkua

Sincc

Vierailija
4/16 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Söin karkkia, sipsejä ja gluteenittoman hampurilaisen. Kuulostaakin ihan kamalalta. Olen kipeä niin ei pystynytkään vielä aloittamaan. Mutta kun tervehdyn, loppuu mässäily.

Vierailija
5/16 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Tuli kyllä syötyä vielä nakkeja ja majoneesisalaattia, mutta kohtuu määrä. +1 pulla ja keksi, koskä kävi vieras...

Mutta vastapainoksi olen vetänyt tunnin pilateksen ja melkein tunnin hiit - tyyppisen treenin.

Vierailija
6/16 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt kolme banaania, kaksi tuplajuustopizzaa, rasian Vihreitä Kuulia, jugurtin ja juonut 1,5 litraa Cokista.

Vierailija
7/16 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, söin noin 1200 kaloria, joskin iso osa siitä tuli pitsasta. Iltapaino oli matalampi kuin aamupaino.

Vierailija
8/16 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilattiin pitsat ja nyt juodaan viskiä.

Vierailija
9/16 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin, oon syöny 1300 kaloria ja kävellyt 17 000 askelta :)

Vierailija
10/16 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla munavoita ja nakkeja. Kermakahvi.

Päivälliseksi voissa paistettujauhelihapihvi, kasviswokki. Maitokahvi ja pari suklaakuorutettua pähkinää.

Koiran kanssa kolme kävelylenkkiä auraamattomalla tiellä tarpoen. Lumityöt omassa ja sairaan naapurin pihassa. Kaivoin myös auton lumen alta vaikka en ollut lähdössä mihinkään, ihan kuntoilumielessä.

Vierailija
11/16 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti, sipsipussin söin.

Vierailija
12/16 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorit meni yleisestä tavoitteesta ohi, mutta olin varautunut siihen. Ajattelin ensin totutella kunnollisiin ruoka-aineksiin (pois sokerihiilarihöttö ja tilalle kotimaiset marjat ja juurekset, munia, kalaa, laadukkaita öljyjä ym) ja sitten kun vatsa on tottunut, alan muuttamaan makrojen suhteita ja rajaamaan kaloreita.

Vierailija
13/16 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mammat. Hengessä mukana. Tänään -500kaloria.

1000 vatsalihasta ja vähäkäsipainoilla pelleilyä

mies52v

Vierailija
14/16 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivälliseksi voissa paistettujauhelihapihvi, kasviswokki. Maitokahvi ja pari suklaakuorutettua pähkinää.

Koiran kanssa kolme kävelylenkkiä auraamattomalla tiellä tarpoen. Lumityöt omassa ja sairaan naapurin pihassa. Kaivoin myös auton lumen alta vaikka en ollut lähdössä mihinkään, ihan kuntoilumielessä.

Munavoita nakkien kanssa - normimamma se tyytyisi pelkkään perunasalaattiin. Respect!

Vierailija
15/16 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munavoita nakkien kanssa - normimamma se tyytyisi pelkkään perunasalaattiin. Respect!

En syö perunaa.

Vierailija
16/16 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, ei pysy sisällä mikään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä