Miksi vessat eivät voi olla yhteisiä kaikille sukupuolille?
Niin, miksi eivät voi olla, kun naisilla kuitenkin pidemmät jonot aina vessoissa.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Baareissakin olisi helpompi hoitaa niitä hommia jis olis yhteisvessat. Hoitelisi yhden baarissa ja lähtisi jonkunntoost kanssa jatkoille.
Korkki kiinni.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, etä suurin syy, miksi eivä voi johtuu siiä, että on liian paljon miehiä, jotka eivät osaa käydä Weskissa siten, että heidän jälkeensäkin on muidenkin miellyttävä käydä tarpeillaan. Pelkästään kuseminen pönttöön, eikä pöntön kannen reunuksille tuntuu olevan osalle liian vaikea tehtävä. Tämän on voinut havaia lähes jokainen joka on käynyt julkisessa wessassa muuallakin kuin pisaarilla. - Aloita siinä sitten oma wc-käyntisi siivoamalla toisten kuset, että saattaisit mahd. istua.
Sinkkumies
Minä kusen tahallani yleisissä vessoissa pitkin seiniä.
Tein tutota ala-asteella poikien vessassa, mutta että teet sitä vieläkin. Kadun tekosiani. Ei ollut oikein pissata pitkin seiniä.
Mitkä ovat mielestäsi ne kaikki kaksi sukupuolta?
Eikö ne, jotka ei tiedä sukupuoltaan voi käydä invavessoissa ja antaa miesten käyttää miesten vessaa ja naisten naisten vessaa ihan niin kuin ennenkin.
Mitenkähän muslimit, saakohan naiset käydä unixes vessassa?
Vierailija kirjoitti:
Tein tutota ala-asteella poikien vessassa, mutta että teet sitä vieläkin. Kadun tekosiani. Ei ollut oikein pissata pitkin seiniä.
Piti vastata toiseen viestiin. Tämä kommentti on siis irrallaan asiayhteydestään.
Jos miehet oppisivat tekemään kaikki tarpeensa istuen, niin voisi toimiakin.
Minä en ainakaa mene yleiseen vessaan. Naisten vessat on naisille ja miesten vessat miehille. Siihen on ihan riittävästi perustelua jo pelkästään sukupuolien erot. Oon ollut siivoojana, on muute pikkuse eri näköstä siivosta miesten jälkiä ku naisten..
Mutta hei eiks oo pääasia että unohdetaan sukupuolet, pääasia että miehet ja naiset ovat yksi ja sama henkilö eikä oo mitää vaaraa pikkutytöillä mennä samaan yleiseen isoon vessaan miesten kanssa, jos kyseessä onkin semmoinen iso tila missä vaan väliseinät....
Mihin on ihmisten järki kadonnut.. Nyt eletään vuotta 2021... Mutta kehitys menee vaan lujaa alaspäin...
Ps. ei oo cis naista on vaan nainen xD
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän muslimit, saakohan naiset käydä unixes vessassa?
Tuskin saa käydä, jos on vakaumuksellinen muslimi. Eikä tietysti tässä tapauksessa muslimi miehetkään saa käydä unisex vessoissa.
Minä en halua miesten kanssa samoihin WC-tiloihin.
Kerran jouduin Oodissa käymään vessassa ja oli erittäin turvaton olo yksin naisena siellä kun mun kanssa samaan aikaan oli pari miestä eikä yhtään toista naista.
Tuollaiset vessat ovat hyvä alusta seksuaaliselle ahdistelulle ja r a i s kauksille.
Ylipäätään ahdistaa olla tuntemattomien miesten kanssa samoissa WC-tiloissa, en tykkää yhtään.
N28
Miehet sotkee vessan.
Pissaa lattialle
Pissaa reunoille
Tiputtelee reunoille
Jarrut
Tahmaisilla sormilla kahvasta jne
Naiset ja miehet eri vessoissa AINA, amen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaa mene yleiseen vessaan. Naisten vessat on naisille ja miesten vessat miehille. Siihen on ihan riittävästi perustelua jo pelkästään sukupuolien erot. Oon ollut siivoojana, on muute pikkuse eri näköstä siivosta miesten jälkiä ku naisten..
Mutta hei eiks oo pääasia että unohdetaan sukupuolet, pääasia että miehet ja naiset ovat yksi ja sama henkilö eikä oo mitää vaaraa pikkutytöillä mennä samaan yleiseen isoon vessaan miesten kanssa, jos kyseessä onkin semmoinen iso tila missä vaan väliseinät....
Mihin on ihmisten järki kadonnut.. Nyt eletään vuotta 2021... Mutta kehitys menee vaan lujaa alaspäin...
Kieltämättä joillakin miehillä on kyllä vaikeuksia osua pönttöön seisaaltaan. Myös miehet pitäisi opettaa pissaamaan istualtaan, kun osa ei osu pönttöön seisaaltaan. Olen pahoillani siivoojaa kohtaan, kun kaikki eivät osu pönttöön.
tytöille ja naisille tulee olla oma turvallinen tila
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä joillakin miehillä on kyllä vaikeuksia osua pönttöön seisaaltaan. Myös miehet pitäisi opettaa pissaamaan istualtaan, kun osa ei osu pönttöön seisaaltaan. Olen pahoillani siivoojaa kohtaan, kun kaikki eivät osu pönttöön.
Kirjoitin edellisen viestin ja olen siis mies.
Vierailija kirjoitti:
Metropolia amk Mylzin campuksel ne ainaski on!
Taitaa tapa tulla nykyajan Ruotsista. En kannata.
Tässä yritetään vanhoja käytäntöjä muuttaa erilaisiksi, jotta ei tarvitse ajatella näitä muka sukupuolia, jotka ovat niitä, mikä ajatus milloinkin on ko. kulttuurimarxisen sekasikiön päässä.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, etä suurin syy, miksi eivä voi johtuu siiä, että on liian paljon miehiä, jotka eivät osaa käydä Weskissa siten, että heidän jälkeensäkin on muidenkin miellyttävä käydä tarpeillaan. Pelkästään kuseminen pönttöön, eikä pöntön kannen reunuksille tuntuu olevan osalle liian vaikea tehtävä. Tämän on voinut havaia lähes jokainen joka on käynyt julkisessa wessassa muuallakin kuin pisaarilla. - Aloita siinä sitten oma wc-käyntisi siivoamalla toisten kuset, että saattaisit mahd. istua.
Sinkkumies
Minä kusen tahallani yleisissä vessoissa pitkin seiniä.
Kaikki sukupuolet ovat tietysti kaikki sukupuolet. Onko vaikea ymmärtää. En ota kantaa enempää. Ap
Phaivakhuti phaljun kallis! kirjoitti:
Kaikki sukupuolet ovat tietysti kaikki sukupuolet. Onko vaikea ymmärtää. En ota kantaa enempää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Phaivakhuti phaljun kallis! kirjoitti:
Vaikea sanoa miten monta niitä on sinun mielestäsi.
Siksi koska osa miehistä ei osaa käyttäytyä.