Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: kuinka stereotyyppinen miesmakusi on?

Vierailija
01.01.2021 |

Vastaa kuinka monesta näistä ominaisuuksista pidät?

Huom! Vastauksesi tulisi perustua lähtökohtaiseen makuusi, ei siihen jos pidät X ominaisuudesta vain koska nykyisellä rakkaallasi sattuu olemaan sellainen.

- pitkä
- raamikas
- tumma
- matalaääninen
- itsevarma
- määrätietoinen
- kunnianhimoinen
- suojeleva
- sinua ainakin jonkin verran suoraviivaisempi ajattelutavaltaan
- jämerä
- aloitteellinen
- seksuaalisesti dominoivampi osapuoli

Gallup: kuinka stereotyyppinen miesmakusi on?

Vaihtoehdot

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Itsevarma. Tai aloitteellinenkin on kiva, mutta ei tarvitse olla minua aloitteellisempi.

Vierailija
42/45 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Joo, tästä tuli hyvä mieli. :/ Ite täytän noista 2 tai oikeestaan 1½. Sit ku 5 noista on sellasii, et nille ei maha mitää, nii ei näytä hyvältä. Hyvät illan jatkot vaan AP:lle…

Tuolla oli 2,5% äänestänyt 1 ominaisuus, laskepa paljonko se tekee 80 äänestäjällä ;)

Kuinka monta puolisoa oikein haluat? Eikö yksi riitä?

Miettiikö näitä tehtaileva koskaan sitä mikä vaikutus tällaisella propagandalla on nuoreen mieheen. Itselläni on vain tyttöjä, mutta silti äitinä ajattelen, ettei ole kovin helppoa muutenkaan olla nuori mies nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noista useampi ihan hyvä ominaisuus. Ei kuitenkaan ollenkaan ratkaisevia. 

- ei tarvitse olla pitkä eikä "raamikas". Hiusten värillä ei väliä. 

- Matala ääni (ei mörinä, vaan pehmeä) on kyllä seksikäs. En ole kuitenkaan kiinnittänyt miesten ääneen kauheasti huomiota.

- Itsevarmuus on plussaa varmaan molemmilla sukupuolilla, muttei liika itsevarmuus. Samoin kunnianhimo. Tarpeeksi pitää olla ettei vaan röhnötä sohvalla ja valita, muttei liikaa koska en halua kylmää uraohjusta. Suojelevuus, no njaa, en pidä perimaskuliinisesta ylisuojelevuudesta ollenkaan. Toki huolenpito puolin ja toisin on hyvä. 

- Mitä tarkoittaa aloitteellinen? Joo, on hyvä ominaisuus yleensä tehdä aloitteita.

- Ja joo, seksuualisesti dominoivampi kuin minä on ihan hyvä juttu. 

Mutta ap:n tarkoitus on vain todistaa, että kaikilla naisilla on samanlainen maku. 

Niinpä niin. Ja kun naisten vastaukset eivät sovi tähän muottiin, niin ap tietää itsevarmasti, että naiset eivät kerro totuutta. Koska suoraviivaisena miehenä ap osaa laittaa mutkat suoriksi ja tietää että maailma on mustavalkoinen, vaihtoehtoina on vain joko/tai, ei mitään vatulointia että hiukan tätä mutta ei kuitenkaan liikaa. Jämeränä periaatteen miehenä hän ei luovuta kriittisestä palautteesta huolimatta, vaan jaksaa aina vaan pitää teorioistaan kiinni eikä anna tuumaakaan periksi tai muokkaa edes yhtä kohtaa. Huomenna sitten ap:n on syytä olla aloitteellinen ja perustaa sama keskustelu uudestaan. Hän on kunnianhimoinen ja uskoo, että jonain päivänä hän saa vauvapalstan naiset myöntämään kollektiivisesti ap:n olleen aina oikeassa.

Vierailija
44/45 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tähän luultavasti vastataan että nuohan ovat yleisesti plussaa kaikissa sukupuolesta riippumatta, niin olen eri mieltä.

Siis esimerkiksi vastaava stereotypia naisesta:

- lyhyt

- siro

- vaalea

- korkeaääninen

- ujostelija

- haaveilijatyyppi

- vaatimaton ja vähään tyytyvä

- suojeltava, tykkää käpertyä kainaloosi turvaan

- sinua ainakin jonkin verran vivahteikkaampi ajattelutavaltaan

- empaattinen ja pehmeä, joustava

- antaa vihjeitä mutta haluaa sinun ottavan aloitteen käsiisi

- seksuaalisesti submissiivisempi osapuoli

ap

Olen noita kaikkia, paitsi seksissä voin satunnaisesti ottaa välillä myös ohjat käsiin. Eivät nuo yllä mainitut ole hyviä tai haluttavia ominaisuuksia naisessa. Moni luetelluista ominaisuuksista korreloi usein heikon itsetunnon tai/ja mielenterveysongelmien kanssa, kuten minun tapauksessani. Miesten kohdalla mainitut kunnianhimo (ei pelkästään uraa kohtaan), jämerä, aloitteellinen, itsevarmuus ja määrätietoisuus ovat naisessa ihan yhtä lailla haluttuja ominaisuuksia. Minä olen nainen, johon ihastutaan ja jota halutaan, mutta aivan liian säälittävä pitkäkestoiseen rakkauteen ja parisuhteeseen. 

Vierailija
45/45 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tähän luultavasti vastataan että nuohan ovat yleisesti plussaa kaikissa sukupuolesta riippumatta, niin olen eri mieltä.

Siis esimerkiksi vastaava stereotypia naisesta:

- lyhyt

- siro

- vaalea

- korkeaääninen

- ujostelija

- haaveilijatyyppi

- vaatimaton ja vähään tyytyvä

- suojeltava, tykkää käpertyä kainaloosi turvaan

- sinua ainakin jonkin verran vivahteikkaampi ajattelutavaltaan

- empaattinen ja pehmeä, joustava

- antaa vihjeitä mutta haluaa sinun ottavan aloitteen käsiisi

- seksuaalisesti submissiivisempi osapuoli

ap

Olen noita kaikkia, paitsi seksissä voin satunnaisesti ottaa välillä myös ohjat käsiin. Eivät nuo yllä mainitut ole hyviä tai haluttavia ominaisuuksia naisessa. Moni luetelluista ominaisuuksista korreloi usein heikon itsetunnon tai/ja mielenterveysongelmien kanssa, kuten minun tapauksessani. Miesten kohdalla mainitut kunnianhimo (ei pelkästään uraa kohtaan), jämerä, aloitteellinen, itsevarmuus ja määrätietoisuus ovat naisessa ihan yhtä lailla haluttuja ominaisuuksia. Minä olen nainen, johon ihastutaan ja jota halutaan, mutta aivan liian säälittävä pitkäkestoiseen rakkauteen ja parisuhteeseen. 

Vastaavasti mies joka olisi täysin tuon listan mukainen olisi sellaiinen johon ihastutaan ja rakastutaan, mutta olisi todennäköisesti liian kiireinen ja ylimiehekäs sitoutuakseen tai olemaan hyvä kumppani pitkäkestoisessa parisuhteessa,

Mies jolla olisi tuossa listatut ominaisuudet, olisi 100% varmuudella ikisinkku ja neitsyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi