Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaukosuhde ja jäätävä ikävä.

Vierailija
08.06.2014 |

Viimeksi nähtiin 4kk sitten ja vielä olisi 4kk mentävä ilman. Sitten mies muuttaa Suomeen luokseni. Tavattiin siis kun olin töissä ulkomailla ja yhdessä kerettiin olemaan n 5kk. (komennukseni loppui ja duunin piti palata).

Mä ihan oikeasti rakastan tätä miestä.

Onko jotain kultaisia neuvoja miten mä ihan oikeasti voisin pysyä järjissäni tän ajan? Tiedän, lyhyt aika ja monilla tilanne pahempi mutta se vaan ei nyt auta. Ikävä on niin kova toista että ihan fyysisesti sattuu.

Voin vain kuvitella kuinka kamalaa voisi olla se ikävä joka on puolisonsa menettäneille, kaikki respectit ja voimat heille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on sellainen neuvo, että yritä keskittyä omiin juttuihin.. Itse jouduin odottamaan vuoden ja oli pakko ottaa vähän etäisyyttä, että jaksaa. Ei liian tiivistä yhteydenpitoa. En tosin tiedä toimiiko kaikilla sama..

Vierailija
2/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olette kauemmin erossa kuin alkujaan olette edes tunteneet ja viettäneet yhdessä aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mahdollista kannattaisi varmaan menna kaymaan. aika pitkalta tuntuu tuo teidan ero. 

Vierailija
4/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös kaukosuhteessa ja vielä olis 10 kuukautta kestettävä tätä ikävää :( Yritän keskittyä omiin juttuihin niin päivät kuluu nopeampaa :)

Vierailija
5/5 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista... Itsekin olen huomannut tuon, että liian tiivis yhteydenpito vain ahdistaa entistä enemmän ja ikävä toisen luo suurenee, Huoh.. No ei pidä omaa aikaa nyt erossa pilata masisteluun vaan koittaa olla positiivinen :) Välillä vain tulee takapakkia ja tuntuu ettää kaikki ahdistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi