Komisario Palmun erehdys
Kyllä on hienosti tehty elokuva, juoni, näyttelijät ja kaikki. Muutkin Palmut hyviä mutta tämä on ehdoton lempparini...
muita Palmu-faneja?
Kommentit (18)
Erehdys ja sen jälkeen kaasua! parhaat!
Komisario Palmu- elokuvat ovat loistavia. Tähdet kertovat komisario Palmu areena, Kaasua komisario Palmu areena, Vodkaa komisario Palmu niin ne on katsottavissa areenassa. Komisario Palmun erehdys ei ole katsottavissa. Voi myös googlata Fennada klassikot areena niin siellä ovat, on myös muita vanhoja elokuvia.
Niitä harvoja suomalaisia elokuvia, joita jaksaa katsoa vuodesta toiseen! Aivan huippuja!
Rygseckin talo on ihana! Ihan paras elokuva. Amalia vaan on ihan karmiva.
Kyllä mä tykkään Vodkastakin, kun se on niin hupaisa kaikkine Heikki Kahiloineen ja Viktor Klimenkoineen.
Kyllä ja jos googlaa elokuvan nimen ja areena niin voi katsoa vaikka kuinka monta kertaa. Parhaita kotimaisia elokuvia.
Rakastan Palmu elokuvia.
Kaasua ja Pentti Siimeksen Kurt Kuurna on lemppari.
Komisario Palmun erehdys paras, sitten Kaasua komisario Palmu. Kyllä ne kaikki ovat hyviä.
Jos googlaa Komisario Palmun erehdys you tube, niin sieltä kun googlaa sen jossa lukee koko elokuva katsottavissa ilmaiseksi.
Mun mielestä Kaasua, Komisario Palmu on aina ollut paras. Kaikki on kyllä hyviä. Katson ne yhä uudelleen ja uudelleen kun telkkarista tulevat. Mutta niin katson kyllä joka joulu Yksin kotona leffatkin, siis 1 ja 2:sen. T. Nainen 50+
Matti Ranin oli nuorena todella komea.
Vierailija kirjoitti:
Niitä harvoja suomalaisia elokuvia, joita jaksaa katsoa vuodesta toiseen! Aivan huippuja!
Samaa mieltä.
Siinä pitää kirjautua jos katsoo youtubesta Komisario Palmun erehdys. Muut elokuvat voi katsoa areenassa. Jos googlaa areena, niin siellä paljon elokuvia ja fennada klassikoita joissa komisario Palmut.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Kaasua, Komisario Palmu on aina ollut paras. Kaikki on kyllä hyviä. Katson ne yhä uudelleen ja uudelleen kun telkkarista tulevat. Mutta niin katson kyllä joka joulu Yksin kotona leffatkin, siis 1 ja 2:sen. T. Nainen 50+
Ne ovat areenassa katsottavissa jos haluaa uudestaan katsoa.
Miksi julmetun kokoista allasta nimitetåään kylpyammeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat areenassa katsottavissa jos haluaa uudestaan katsoa.
Erehdys ei ole, paitsi nyt suorana.
Miksi ins. Vaara uhosi Butlerille tämän kertomuksesta valonappulan kääntämisestä?
Juu! Rygseckin suku vetoaa minuun eniten.