Veikkauksia, kuka voittaa jalkapallon MM-kisat?
Okei, veikataan voittajan lisäksi myös kisojen maalikuningasta ja kisojen floppaajaa!
Voittajaa on kyllä vaikee veikata, mutta itse heitän Espanjan ja Saksan. Jos alkulohkon pelit menee odotusten mukaisesti, niillä on aika "iisit" geimit jatkopeleissä. Ja vaikka kisat on eurooppalaisittain vaikeassa paikassa, veikkaan neljän parhaan joukkoon silti vähintään kolmea eurooppalaista joukkuetta.
Maalikuningas vois tulla Espanjasta, mutta kuka se olis? En usko Costan pelaavan minuuttiakaan näissä kisoissa. Heitän randomilla maalikuninkaas Luis Suarezin :D
Mulla on flopeissa Brasilia tai Argentiina. Tai ehkä molemmat? Brassit voi huonona päivänä pudota jo neljännesvälierissä.
Huh, ottipa klubin tyttö minussa vallan :D Mut kerran neljässä vuodessa saa verestellä muistoja ja innostua rakkaasta lajista uudelleen?
Kommentit (70)
Jos espanja voittaa lopetan futiksen kattomisen vale 9 pilannut jalkapallon
valehtelisin jos väittäisin, ettei se kiinnosta mua ollenkaaaaan
Jo ennen kisojen alkua toivoin, että nyt olisi Hollannin vuoro. Tässä vaiheessa kisoja edelleen toivo elää. :)
Tällä hetkellä veikkaan Argentiinaa tai Brasiliaa voittajaksi. Hollanti tai Saksa mitaleilla.
Yli kolmekymmentäviisi viestiä saatiin keskusteltua asiallisesti ja sitten iskee kiimaset yh-mammat :(
australia <3 niiden pelaaja tommy oar on mun hostserkku vaihto-oppilasvuodelta, huipputyyppi!
Italian toivon voittavan. Espnjan toivon floppaava. En tiedä miksi tuo Espanja ei ole koskaan sytyttänyt. Ärsyttänyt vain.
Jos espanja voittaa lopetan futiksen kattomisen vale 9 pilannut jalkapallom