Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veikkauksia, kuka voittaa jalkapallon MM-kisat?

Vierailija
07.06.2014 |

Okei, veikataan voittajan lisäksi myös kisojen maalikuningasta ja kisojen floppaajaa!

Voittajaa on kyllä vaikee veikata, mutta itse heitän Espanjan ja Saksan. Jos alkulohkon pelit menee odotusten mukaisesti, niillä on aika "iisit" geimit jatkopeleissä. Ja vaikka kisat on eurooppalaisittain vaikeassa paikassa, veikkaan neljän parhaan joukkoon silti vähintään kolmea eurooppalaista joukkuetta.

Maalikuningas vois tulla Espanjasta, mutta kuka se olis? En usko Costan pelaavan minuuttiakaan näissä kisoissa. Heitän randomilla maalikuninkaas Luis Suarezin :D

Mulla on flopeissa Brasilia tai Argentiina. Tai ehkä molemmat? Brassit voi huonona päivänä pudota jo neljännesvälierissä.

Huh, ottipa klubin tyttö minussa vallan :D Mut kerran neljässä vuodessa saa verestellä muistoja ja innostua rakkaasta lajista uudelleen?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos espanja voittaa lopetan futiksen kattomisen vale 9 pilannut jalkapallom

Vierailija
62/70 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos espanja voittaa lopetan futiksen kattomisen vale 9 pilannut jalkapallon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelisin jos väittäisin, ettei se kiinnosta mua ollenkaaaaan

Vierailija
64/70 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ennen kisojen alkua toivoin, että nyt olisi Hollannin vuoro. Tässä vaiheessa kisoja edelleen toivo elää. :)

Vierailija
65/70 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa voittaa! ;)

Vierailija
66/70 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä veikkaan Argentiinaa tai Brasiliaa voittajaksi. Hollanti tai Saksa mitaleilla.

Vierailija
67/70 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmekymmentäviisi viestiä saatiin keskusteltua asiallisesti ja sitten iskee kiimaset yh-mammat :(

Vierailija
68/70 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

australia <3 niiden pelaaja tommy oar on mun hostserkku vaihto-oppilasvuodelta, huipputyyppi!

Vierailija
69/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

three brave lions!

Vierailija
70/70 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian toivon voittavan. Espnjan toivon floppaava. En tiedä miksi tuo Espanja ei ole koskaan sytyttänyt. Ärsyttänyt vain.