Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun mies ihastunut toiseen ja miettii nyt omissa oloissaan kumman " ottaa" ??

Vierailija
01.08.2006 |

Vittumainen tilanne, en halua erota.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille tulee joskus ihastumisia eikä niitä kannata ottaa vakavasti. Varmasti tulee uusi ihastuminen sitten siinä uudessakin suhteessa jos siihen lähtee. Mitä hän sitten tekee, eroaa uudestaan?? Niinhän jotkut elää ja katuvat kuitenkin sitä 1. eroa.

Vierailija
2/6 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mitään muuta ei ole tapahtunut kuin vain ihastunut. Ihastuksia voi tulla puolin toisin elämän aikana. Se ratkaisee mitä ihastukselleen tekee, eli lähteekö mukaan huumaan ja rikkoo kaiken entisen vai tuleeko järkiinsä. Et halua missään nimessä painostaa miestäsi olemaan kanssasi vaan paras on jos hän itse valitsee sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos mitään muuta ei ole tapahtunut kuin vain ihastunut. Ihastuksia voi tulla puolin toisin elämän aikana. Se ratkaisee mitä ihastukselleen tekee, eli lähteekö mukaan huumaan ja rikkoo kaiken entisen vai tuleeko järkiinsä. Et halua missään nimessä painostaa miestäsi olemaan kanssasi vaan paras on jos hän itse valitsee sinut.

Vierailija
4/6 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen jälkeen minä tollo vielä keräsin 2 kuukautta rohkeutta ennenkuin lähdin. Olisinpa lähtenyt heti!

Vierailija
5/6 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuaa, ettet roiku hänessä. maailma antaa muutakin, kun tollasen paskan

Vierailija
6/6 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tehdä mitään joka vaikuttaisi asiaan?