Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniiden ihmisten ensimmäinen lapsi on tyttö, näin juttu Iltalehdessä väittää :-) Mitäs mieltä?

Vierailija
01.08.2006 |

Meillä on poika, joten en allekirjoita :-D

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kauniin tytön kaunis äippä

Vierailija
2/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kehuu täällä, miten kauniita miehenne kanssa olette.

Olen kyllä ollut tietoinen palstailijoiden ala-arvoisista aivosolumääristä, mutta tämä ketju TODELLAKIN vahvistaa sen säännön!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ongelmaisempi (huumet, alkoholi jne) äiti, sitä todennäköisemmin tyttö. Ainakin minun kokemukseni mukaan. Ja sitten ja lähiön Janica-Jessicat saavat lisää tyttöjä teini-ikäisenä.

Vierailija
4/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei sinällään liity asiaan, mutta ajatteletteko te tosiaan kaikista ihmisistä että nämä ovat rumia/kauniita? Minä ajattelin niin lähinnä yläasteikäisenä, nykyisin pidän suurinta osaa ihmisistä aika " tavallisina" , en siis edes ajattele sen enempää heidän oleva rumia tai kauniita.

Joskus todella harvoin saatan jostain ajatella, että onpas ruma/kaunis ihminen, mutta en todellakaan useimmista tapaamistani ihmisistä. He ovat vain " tavallisia" kuten minä itsekin.

Vierailija
5/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kauniin parin esikoinen on useimmissa tapauksissa tyttö, ainakin jos Lontoossa tehtyyn tutkimukseen on uskominen."

Vierailija
6/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksujen ihmisten esikoinen on aina poika.

Hohhoijjaa. Mistä näitä nollatutkimuksia sikiää?????

Vierailija
7/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(2 poikaa)

Vierailija
8/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvitse kysyä ultrassa, eikä muutenkaan pähkäillä.

Vierailija
9/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lapsen kauneutta ihmetelty (tyttö jota itse pidämme tosi kauniina ja joka usein saakin kehuja että on harvinaisen kaunis vauva) että mitäs muuta voisi syntyä kun on kaksi kaunista vanhempaa. Lähinnä nauratti :D Ollaan niiiiin perusihmisiä kun voi olla. Tosin molemmilla on aika miellyttävät kasvonpiirteet, luulen että se " kauneus" tulee siitä.

Muuten en kyllä meitä kauniina pitäisi mutta kun on ihan kehuttu... :D :D

Vierailija
10/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
11/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oltava ensin kaunis. Miten on, ovatko lapsettomat kauniita vai rumia?

Vierailija
12/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ollaan kaikki. Mutta täytyy sanoa, että en mä oikein luota tollasiin tutkimuksiin. Ihan hauska silti!

Vierailija
13/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden aivan mielettömän kauniin pariskunnan, nainen kaunotar ja mies tosi komea, mutta niillä on kolme poikaa... Oonkin tainnut katsoa ihan väärin ja ne onkin oikeesti rumia :P

Meillä on esikoispoika, mutta se nyt oli odotettavaakin näillä kasvoilla ;)

Vierailija
14/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa molemmat kauniita/komeita ja olemme saaneet kaksi tytärtä, jotka vasta ovatkin kauniita. Toimimme kaikki malleina.

Vierailija
15/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olemme mieheni kanssa molemmat kauniita/komeita ja olemme saaneet kaksi tytärtä, jotka vasta ovatkin kauniita. Toimimme kaikki malleina.

REPS KOPS

Niin varmaan!!!!! Taidat itsekin uskoa tuhon?? =)

Vierailija
16/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se jonkun mielestä hyvän näköinen? Kun mun mielestä se olisi just esimerkki siitä että poikkeus vahvistais säännön :-)

Vierailija
17/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta on viisi tyttöä :)

Vierailija
18/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kauniita ja meillä on poika. Kaveripariskunta on rumia ja heillä 2 tyttöä.

Vierailija
19/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi fiksu " tutkimus" =p

Samaa tasoa olisi joku " isokorvaiset on tyhmempiä kuin pienikorvaiset" tai " suurinenäiset on matemaattisesti lahjakkaampia kuin pieninenäiset" .

No, onhan joskus ihan tieteen voimin yritetty tunnistaa rikollisia mm. kallonmuodon perusteella :D

Vierailija
20/31 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sikäli ymmärrän ihan hyvin, että Vic saa vain poikkia. Raukka yrittää vieläkin raskautua, että saisi sen kauan toivomansa tytön.

Meillä kaksi tyttöä... :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan