Uskallanko kirjoittaa KK:ssä haastatellulle yksinäiselle Saulille?
Olen saman ikäinen nainen. Kiinnostuksen kohteistaan Sauli vaikutti kaltaiseltani. En tosin ole itse niin ujo kuin hän ja minulla on kyllä ystäviä. Mutta Sauli vaikutti tosi mukavalta mieheltä.
Onkohan hän saanut tukuittain yhteydenottoja lehtijutun jälkeen?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä juttuun?
En tiedä, onko julkaistu verkossa?
Vierailija kirjoitti:
Uskalla vaan, siitä voi seurata vaikka mitä hienoa!
Jos tultaisiin juttuun, hän voisi muuttaa vaikka mun luo. Asun omassa asunnossa. Tai sit voisi olla vaan ystäviä. Minusta hän oli tosi symppis.
Mutta jos häneen on ottanut moni yhteyttä ja teen itsestäni vaan naurettavan...
Eihän se osaa edes suudella saati tehdä sängyssä mitään, keski-ikäinen mies ja kaikki pitäisi kädestä pitäen opettaa. Geez...
Vierailija kirjoitti:
Eihän se osaa edes suudella saati tehdä sängyssä mitään, keski-ikäinen mies ja kaikki pitäisi kädestä pitäen opettaa. Geez...
No ei ne sänkyhommat ole monimutkaisia. Kyllä semmoset hoituu pitkälti luonnostaan, kun alkuun pääsee.
Et varmasti tee itsestäsi naurettavaa. Kirjoita, uskon että hän ilahtuisi. Minäkin luin saman haastattelun ja jäin miettimään, miten hänellä menee.
Kirjoita vain! Et menetä siinä mitään, mutta voit saada mahdollisuuden uuteen ihmissuhteeseen. Jos et kirjoita, menetät tämän mahdollisuuden satavarmasti.
Siis minä ajattelin juttua lukiessani, että voi kunpa joku samanhenkinen sinkku tästä bongaisi Saulin ja ottaisi yhteyttä! Eli aloittaja, go for it!
Lue tämä ketju ja mieti vielä, hän ei kykene naissuhteisiin sen enempää sinun kuin kenenkään muunkaan kanssa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3982165/sauli-43v-kertoo-yksinaisyydest…
Jäbä on saanut varmaan hirveästi yhteydenottoja. Siitä sitten vaan valitsemaan kaikista sellainen, joka eniten muistuttaa ulkonäöltään instabeibeä.
Kannattaa kirjoittaa! Eihän se ota jos ei annakkaan. Minusta Sauli vaikutti tosi sympaattiselta. Ujoon ihmiseen tutustuminen onnistuu hyvin kirjoittamalla.
Hyvä ap!
Taidanpa rohkaistua kirjoittamaan. Ei mulle ne miehen tulot tärkeitä ole. Hän tuntuu kuitenkin kykenevän elättämään itsensä.
Mikä lehti on kk? Kirkko ja kaupunki?
Vierailija kirjoitti:
Mikä lehti on kk? Kirkko ja kaupunki?
Kodin kuvalehti.
Vierailija kirjoitti:
Nuohan nyt oppii viikossa. Jos naiminen olisi vaikeaa, ihmiset olisivat kuoleneet sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Kokematon, mutta innokas oppija on paljon parempi vaihtoehto kuin kaiken osaava "kyllä minä tiedän, mistä sinä ja kaikki muut naiset tykkää" -tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokematon, mutta innokas oppija on paljon parempi vaihtoehto kuin kaiken osaava "kyllä minä tiedän, mistä sinä ja kaikki muut naiset tykkää" -tyyppi.
Juuri näin. Kaiken osaavat eivät todellakaan osaa mitään, koska luulevat, että kaikki naiset menevät saman kaavan mukaan. Ei viitsitä opetella, mistä juuri ko. nainen tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa rohkaistua kirjoittamaan. Ei mulle ne miehen tulot tärkeitä ole. Hän tuntuu kuitenkin kykenevän elättämään itsensä.
Kuntouttava työtoiminta max. 4 krt/vko 9 eur päivä. Kelan työmarkkinatuki, asumislisä+toimeentulotuki? Sanon edelleen, että tässä on täysin passiivinen mieshenkilö kyseessä, jolle saavat vaikka kaikki naiset kirjoittaa ilman, että hänen elämässään tulee tapahtuman mitään muutosta. Luonto ajaa työttömänkin tikanpojan puuhun, mutta ei tätä, valitettavasti. Tuolla ulkonäöllä olisi pariutunut ajat sitten toisen samanlaisen kanssa jos olisi pariutuakseen.
Jos joku yli 50 v. Tätä maailmaa monelta kantilta katsellut on eri mieltä niin kuulisin mielelläni perusteluita, en usko ainakaan itse, että hän kykenee muuttamaan elämänsä suuntaa tuosta mihinkään. Joku nuorempi voi elätellä toiveita tuon suhteen, mutta eivät nämä muutu ikinä.
Saa varmaan paljon yhteydenottoja, todella komea mies!
Uskalla vaan, siitä voi seurata vaikka mitä hienoa!