Miksi nainen tykkäsi enemmän hidasrytmisestä kihnuttamisesta
Minulla oli vuosia sitten yhdenillanjuttu erään naisen kanssa. Siinä lähetyssaarnaajassa hässittiin ja huomasin, että nainen nautti suuresti hitaasta tai varsin hitaasta temposta. Ajattelin muutamaan otteeseen, että nyt hän nauttii sen verran, että lisään jyystöön kierroksia, josko hän saisi näin huippunsa (usein toimii), niin joka kerta hänen fiiliksensä selvästi meni alaspäin ja hän hiljeni. Sitten kun taas rytmiä rauhoitti niin nautinto ja huohotus palasi naamalle. Silti veikkaan, ettei hän sitä varsinaista huippua saanut missään välissä, ei ainakaan kouristellut tms.
Mikä siinä loppujaan oli kyseessä? Joku nainen voinee parhaiten vastata, joka asian pointin tietää.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Noh, koskitko kertaakaan sormilla klitorikseen?
En muista, mutta en kyllä ymmärrä, miten se tähän jutun aiheeseen liittyy. Puhuin pointtina nimen omaan jyystön tahdista, en mistään klitoriksen hyväilystä. Miksi kokoaikainen hidas jyystö tuntui selvästi paremmalta, eikä nopeampitempoinen toiminut edes pätkissä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista, mutta en kyllä ymmärrä, miten se tähän jutun aiheeseen liittyy. Puhuin pointtina nimen omaan jyystön tahdista, en mistään klitoriksen hyväilystä. Miksi kokoaikainen hidas jyystö tuntui selvästi paremmalta, eikä nopeampitempoinen toiminut edes pätkissä.
ap
No kuule, jospa se klitoris sai enempi stimulaatiota hitaammassa...ja kyllä sitä klitorista olis kannattanut hivellä; sehän on sama tai enemmän kuin miehen terska - miksi ihmeessä sitä ja sen koskemista pitäisi vältellä?
Aivan käsittämätöntä.
Ja jos uskot etti saanut, mitä teit asialle`? Et varmaan yhtään mitään, kuten eivät huonot rakastajat yleensäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No kuule, jospa se klitoris sai enempi stimulaatiota hitaammassa...ja kyllä sitä klitorista olis kannattanut hivellä; sehän on sama tai enemmän kuin miehen terska - miksi ihmeessä sitä ja sen koskemista pitäisi vältellä?
Aivan käsittämätöntä.
Ja jos uskot etti saanut, mitä teit asialle`? Et varmaan yhtään mitään, kuten eivät huonot rakastajat yleensäkään.
Sitä vähän epäilinkin, eli minun kalu ei tuntunut missään, vaan kyse oli vain sattumalta tapahtuneesta klitoriksen hinkkaamisesta.
ap
Milloin te miehet oikein opitte...
Kaikkihan me ollaan yksilöitä, mutta itsekin tykkään enempi hitaasta kuin nopeasta tahdista, jos valita täytyy. Hitaassa paneskelussa tuntee kuinka kulli työntyy syvemmälle ja syvemmälle sentti sentiltä ja se antaa ihan erilaiset sävärit kuin nopeatahtinen tikkaaminen, josta en itse saa fyysistä tuntumaa juuri lainkaan (tikkaamisessa tosin on sitten taas se kiihko ja eläimellisyys jotka tuntuu mahtavalta, mutta eivät välttämättä riitä tuottamaan mulle orgasmia sinällään). Olen saanut orkkujakin sillä kun mies pysähtyy paikalleen ollessaan syvällä sisällä. Siitä tulee ihan mieletön hekuma, kun tuntee että nyt se mies tosiaan on syvällä sisällä, ja oma pillu puristelee refleksinomaisesti siinä ympärillä, eikä ole ikään kuin kiirettä mihinkään, ja se mies on ja pysyy siinä sisällä.... aaahh. <3
Henkilökohtainen ideaali olisi hitaasti alkuun, saisin orkun (saan usein aika nopeasti jos fiilikset on kohdillaan) ja sitten mies aloittaisi eläimellisen jyystön sinne mun orkusta sykkiviin sisuksiin omaan orkkuunsa asti. Saattaisin olla sellaisen jälkeen tovin jos toisenkin ihan muissa maailmoissa, ennen kuin palautuisin takaisin maan pinnalle.
Mun kokemuksen mukaan useammat miehet tuntuu olevan ehkä niitä tikkaajia, joten ehkä sun daami ei ollut päässyt pitkään aikaan nautiskelemaan hitaammasta tahdista ja halusi ottaa siitä ilon irti sun kanssa..? Villi veikkaus vain.
Tai sitten syynä oli se, että kalusi yletti niin syvälle, että osui herkästi kohdunkaulaan ja nainen joutui jännittämään tahtia lisätessä.
Vaimoni ratkaisi tuon ongelman jo heti ekasta kerrasta, lukitsemalla minut kietomalla jalat ympärilleni heti kun orgasmi oli tuloillaan. Toinen syy oli varmaan se, että kaluni hieroi silloin voimalla pillun pohjaa ja kenties kaluni juuri klittaa. Orgasmit oli kuitenkin takuuvarmoja, vaikken liikkumaan pystynytkään. Vähän oli vaikea dominoida ja säätää, kun vietiin kuin kuoriämpäriä. Oli siinä nuori mies ihmeissään kun luuli naimisen olevan vähän toisenlaista. Vaimo osasi jo nuorena ottaa orgasminsa.
M62
Minulle on parasta se, että mies on lähes paikoillaan ja minä saan määrätä tahdin ja syvyyden. MUTTA miehen on sen lisäksi hierottava sormellaan klittaani kaikissa asennoissa. Inhoan jyystöä ennen kuin olen saanut orkun. Sen jälkeen miehellä on vapaat kädet. En tule araksi ja kestän lähes kaiken muun paitsi anaalijyystön.
Olet tavannut samanlaisen naisen kuin minä. Meitä on monta.
Hidas tahti on ihan parasta, koska klitoris tosiaan saa siitä stimulaatiota. Mutta ei se tarkoita, ettei peniksestäkin nauttisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan me ollaan yksilöitä, mutta itsekin tykkään enempi hitaasta kuin nopeasta tahdista, jos valita täytyy. Hitaassa paneskelussa tuntee kuinka kulli työntyy syvemmälle ja syvemmälle sentti sentiltä ja se antaa ihan erilaiset sävärit kuin nopeatahtinen tikkaaminen, josta en itse saa fyysistä tuntumaa juuri lainkaan (tikkaamisessa tosin on sitten taas se kiihko ja eläimellisyys jotka tuntuu mahtavalta, mutta eivät välttämättä riitä tuottamaan mulle orgasmia sinällään). Olen saanut orkkujakin sillä kun mies pysähtyy paikalleen ollessaan syvällä sisällä. Siitä tulee ihan mieletön hekuma, kun tuntee että nyt se mies tosiaan on syvällä sisällä, ja oma pillu puristelee refleksinomaisesti siinä ympärillä, eikä ole ikään kuin kiirettä mihinkään, ja se mies on ja pysyy siinä sisällä.... aaahh. <3
Henkilökohtainen ideaali olisi hitaasti alkuun, saisin orkun (saan usein aika nopeasti jos fiilikset on kohdillaan) ja sitten mies aloittaisi eläimellisen jyystön sinne mun orkusta sykkiviin sisuksiin omaan orkkuunsa asti. Saattaisin olla sellaisen jälkeen tovin jos toisenkin ihan muissa maailmoissa, ennen kuin palautuisin takaisin maan pinnalle.
Mun kokemuksen mukaan useammat miehet tuntuu olevan ehkä niitä tikkaajia, joten ehkä sun daami ei ollut päässyt pitkään aikaan nautiskelemaan hitaammasta tahdista ja halusi ottaa siitä ilon irti sun kanssa..? Villi veikkaus vain.
Just tämä! Sen kalun ja etenkin kalun pään tuntee pillussa paremmin, kun tahti on hitaampi. On ihan mahtava tunne, kun mies ”naulitsee” kalunsa paikalleen sinne sisälle panon yhteydessä. Tuntee tarkkaan sen kovan kangen ihan pohjassa asti.
On sillä rajulla tahdillakin tosin hetkensä.
Niin se klitoris on se nautinnon lähde, ja se kalu osa sitä nautintoa , ainakin minulla. Ja nyt taas joku tulee ja sanoo "minä ainakin saan ja plää plää"
Antakaa nyt jumalavita naisten nauttia kuka mitenkin!
Koska se nopea ja kova jyystäminen alkaa aika nopeasti vain sattua. Nauti siinä sitten.
Miksi miehet haluaa panna kuten haluavat? siksi että saavat parhaiten , ihan samoin haluaisivat naisetkin, mutta kun mies tekee mitä haluaa, niin se on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet haluaa panna kuten haluavat? siksi että saavat parhaiten , ihan samoin haluaisivat naisetkin, mutta kun mies tekee mitä haluaa, niin se on mitä on.
Kun itse tekee, niin voi panna kuten haluaa. Eli nouset vain päälle ja hoidat homman. Saat tehdä juuri kuten haluat. (Tosin miehenä yritän kyllä tarjoilla variaatioita vaimon reaktioiden mukaan ja tämän lemppareita pitää mukana, vaikkei niin itsessä tuntuisikaan).
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen pannut siten miten vaimosta tuntunut parhaalta ja jättänyt ne asennot pois mitkä ei tunnu. Eihän muussa ole mitään järkeä. Minun nautintoni tullut vaimon nautintojen kautta. Kun vehkeet olleet vähän eri paria niin pakkokin sopeutua. Mutta muutenkin ideahan panemisessa on muutenkin saada nainen nauttimaan ja kiimaan. Kuka tyhmä nyt itsekseen itselleen nai.
M62