Miten toi Laura Närhi voi olla vielä noin kaunis?
Kommentit (58)
Täyttää 43 näköjään parin viikon päästä.
Hänen äitnsäkin on erittäin hyvin säilynyt.
Kemopetrolin aikana oli tosi kuuma.
Onham moni vanhempikin nainen kaunis esim Janina Fry on 48v ja hyvin kaunis.
Kaunis on. Mun suosikkeja näistä vähän vanhemmista naisista!
Vierailija kirjoitti:
Hänen äitnsäkin on erittäin hyvin säilynyt.
Kuka se on?
Ehdottomasti ollut mielestäni aina yksi kauneimpia naisia joita tiedän.. Ja varmaan maailman kaunein nenä hänellä..
N40
Eroa on kyllä jos vaikka vertaa noin saman ikäiseen Siiri Nordiniin. Voisiko elintavoilla olla kuitenkin jotain merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ollut mielestäni aina yksi kauneimpia naisia joita tiedän.. Ja varmaan maailman kaunein nenä hänellä..
N40
Pieni nenä on aina nuorekas.
Oon varmaan outo kun minusta ei ole yhtään kaunis vaan pikemminkin tädittynyt tantta. Lihavakin on.
Miksi ap olisi kateellinen jos kerran kauniiksi kehuu? Eikö kateellinen yleensä jätä kehumatta tai vaihtoehtoisesti haukkuu. Se että avausviestissä kutsuu vanhaksi akaksi on vain tapa saada herätettyä ihmiset kirjoittamaan jotain. Usein kun itse olen pelkästään kehunut jotakuta kauniiksi enkä ole laittanut mitään negatiivista tai provosoivaa mukaan, ei kommenttiakaan juuri ole tullut.
Wikipediassa kerrotaan, että eronnut heinäkuussa 2014 ja lapsi syntynyt joulukuussa 2014.
Onko yh vai onko uutta miestä?
Kiinnostaisi... ❤️
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan outo kun minusta ei ole yhtään kaunis vaan pikemminkin tädittynyt tantta. Lihavakin on.
Ei se, jos ei ole anorektikko, tarkoita, että olisi lihava!
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen. Noin 170 cm ja painoi nuorena 60 kg nyt ehkä 70 kg.
Seppo-isällä oli aivoinfarkti vuosia sitten. Miten lie toipunut?
On kyllä hyvin säilynyt.