Miksi miehet ei tykkää
Pyöreistä naisista?
Näin nelikymppisenä kun kuuntelee miehiä niin järjestäen kaikki sanoo että ” kuhan ei oo läski”..
Kommentit (20)
Tiedän monta miestä jotka tykkäävät pyöreistä naisista. Yhteistä heillä on hoikka äiti.
Miksi pitäisi tykätä ulkonäköön liittyvästä asiasta, jonka lähes kaikki pystyvät muuttamaan?
Kyllä pitää olla hoikka ja piukka pimpsukka.
Mua ei haittaisi, mutta mulle tärkeää on kasvojen kauneus. Jos naisella on minua viehättävät kasvot, niin silloin palvon sitä vartaloakin, oli kiloja tai ei
Vierailija kirjoitti:
Eli pyöreys on epäseksikästä?
Kyllä! Kertoo myös kyvyttömyydestä huolehtia omasta terveydestään ja syömisestään. Yleisesti lihavilla vaatteet ei näytä hyvältä päällä ja itse tykkään kauneudesta kaikessa. Joten muodoton lihava nainen on tosi iso turn off, varsinkin kun se kauneus pitäis olla naisen tavaramerkki....
Inhoan lihavia koska se kertoo että syöminen on ensimmäinen asia mitä nämä ihmiset ajattelevat. Ylipainoiset eivät liiku vaan he ovat passiivisia ja laiskoja luonteeltaan. Ihminen voi kyllä muuttua jos vain haluaa.
Omasta mielestäni kaikkien ikää ja sukupuoleen katsomatta pitäisi käydä kuntosalilla kaksi kertaa viikossa ja muina päivinä harrastaa jotain muuta liikuntaa. Jos ei pysty edes muutamaa kilometriä juoksemaan niin aika rapppiolle on kunto päässyt.
Jokainen päättää itse mitä elämällään tekee mutta jos ei edes yritä niin eipä jaksa kiinnostaa valitukset yksinäisyydestä, jalkakivuista yms. vaivoista joita ylipainoisilla riittää.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan lihavia koska se kertoo että syöminen on ensimmäinen asia mitä nämä ihmiset ajattelevat. Ylipainoiset eivät liiku vaan he ovat passiivisia ja laiskoja luonteeltaan. Ihminen voi kyllä muuttua jos vain haluaa.
Omasta mielestäni kaikkien ikää ja sukupuoleen katsomatta pitäisi käydä kuntosalilla kaksi kertaa viikossa ja muina päivinä harrastaa jotain muuta liikuntaa. Jos ei pysty edes muutamaa kilometriä juoksemaan niin aika rapppiolle on kunto päässyt.
Jokainen päättää itse mitä elämällään tekee mutta jos ei edes yritä niin eipä jaksa kiinnostaa valitukset yksinäisyydestä, jalkakivuista yms. vaivoista joita ylipainoisilla riittää.
Hehe, pahimmat vaivojen valittajat lähipiirissä ovat aktiiviset liikkujat, joilla tuntuu aina olevan jotain kremppaa. Erityisesti juoksua tai juoksulajeja harrastavat ovat hyvin edustettuna.
Minun mielestä pyöreys ja läski on eri asioita, pieni pyöreys ei hataa, mutta läskiä en huoli.
Läskit piereskelee järkyttävän hajuisia pieruja jatkuvasti, sekä niiden toosa haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Kertoo myös kyvyttömyydestä huolehtia omasta terveydestään ja syömisestään. Yleisesti lihavilla vaatteet ei näytä hyvältä päällä ja itse tykkään kauneudesta kaikessa. Joten muodoton lihava nainen on tosi iso turn off, varsinkin kun se kauneus pitäis olla naisen tavaramerkki....
on myös riski synnyttäjä eikä pysty pitämään huolta arjen askareista. lapsi oppii epäterveelliset elämäntavat ja geneettisesti helposti lihoo.
Osa mun miehistä on tykänny. Exä aina kiimassa läskeistä mutta ku laihduin niin ei enää innostunu samaan tapaan kun ns tyyli vaihtu sano että kovuus naisessa ei oo hyvä. (äidillinen, kurvikas ylipainonen - uran voitto pieni, sporttinen). Sit ollu näitä tosi laihoja miehiä jotka tykänny hoikista ja tullu siitä mulle valittaa (kyynel). T. Kaunis nainen kilolla ja ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe, pahimmat vaivojen valittajat lähipiirissä ovat aktiiviset liikkujat, joilla tuntuu aina olevan jotain kremppaa. Erityisesti juoksua tai juoksulajeja harrastavat ovat hyvin edustettuna.
Polven tekonivelleikkauksissa ei ole näkynyt juuri juoksijoita tai aktiiviliikkujia. Tavallisia leikkauspotilaita ovat hyvin iäkkäät (yli 75 vuotta) mutta joukkoon mahtuu paljon reilusti ylipainoisia keski-ikäisiä naisia. Kun ei liiku ollenkaan ja lihasvoimat ovat huonot niin nivelet eivät pysy kunnossa. Pitemmän päälle ainoa vaihtoehto on tekonivel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vähän niin kuin tyhmyys miehen? No nythän mä hokasin miksi on niin paljon tyhmiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Läskit piereskelee järkyttävän hajuisia pieruja jatkuvasti, sekä niiden toosa haisee.
Olet siis ollut tällaisen henkilön kanssa, koska osaat kertoa intiimistäkin paikasta noin tarkasti.
Ei pyöreys haittaa, vaikkapa 170cm ja 80kg.
Moni pitääkin hieman pyöreistä, eli normaalipainon ylärajalla olevista, varsinkin jos kurvit ovat kohdallaan.
Mutta vakava lihavuus on harvan mielestä viehättävää.
läskit on rumia
tykkää jos naisella on sickpacki
Esteettinen haitta ei ole niin suuri, mutta oheisviesti että herkku maistuu vailla konttrollia on erittäin huono juttu. Selkäranka on pehmeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis ollut tällaisen henkilön kanssa, koska osaat kertoa intiimistäkin paikasta noin tarkasti.
Tarkkana sinäkin sen tajusit, aika teinix kommentti, "lälläslää, mistä tiijät miltä kakki maistuu hihihji, ookko maistanu, röhöhö"
Koska lihavien kanssa ei oo mukava harrastaa seksiä? Eikä se oo kovin kiihottavan näköistä. Ja miksi ruveta parisuhteeseen, jos ei aio harrastaa seksiä?