Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei juo?

Vierailija
07.06.2014 |

Olisiko sinulle ongelma, jos mies ei käytä alkoholia, mutta sallii, että nainen juo silloin tällöin?

t.mies

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei. En juo itsekään, kun ei vaan kiinnosta ja olemme miehen kanssa ns. terveysintoilijoita =).

Vierailija
2/14 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi ongelma? Hyvä vaan kun ei juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Arvostan miestä, joka ei käytä alkoholia. Olen osa-aika-absolutisti eli saatan juoda pari lasia samppanjaa vuodessa.

Vierailija
4/14 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 v yhdessä absolutistin kanssa ja hyvin on mennyt

Vierailija
5/14 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on kaksijakoinen. Mulle ei ole ongelma jos mies ei juo. Mulle ON ongelma, jos mies kuvittelee voivans "sallia" tai jätttä sallimatta mulle jotain.

Vierailija
6/14 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelmaa ollenkaan, minäkään en ole mikään kittailija tai juopottelija, mutta

juon silloin tällöin olutta tai viiniä.

Vierailija
7/14 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholinkäyttö on yksi tärkeä parisuhteen pysyvyyttä ennustava asia. Olennaista ei ole se, kuinka paljon käyttää. Olennaista on, että pariskunnan alkoholinkäytössä ei ole huomattavaa eroa.

Koska en itse juo kuin ehkä kerran vuodessa lasin skumppaa, minulle sopisi absolutistimies vallan mainiosti.

Vierailija
8/14 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ongelma, jos alkaisi puuttua jokailtaiseen viskipaukkuuni. Muuten ei olisi, en itsekään ole koskaan humalassa. Mutta viski päivässä pitää lääkärin loitolla.

Vierailija
9/14 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa ihan vapaasti olla juomatta mutta minä en aikuisena naisena keneltäkään lupaa kysy juonko vai en joten ei tarvitse "sallia" .

Naapurin mies on absolutisti ja vaimo juo kyllä joskus viiniä tai kuoharia ja ihan hyvin on heidän liittonsa toiminut 30 vuotta.

Vierailija
10/14 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 18:13"]

Olisi ongelma, jos alkaisi puuttua jokailtaiseen viskipaukkuuni. Muuten ei olisi, en itsekään ole koskaan humalassa. Mutta viski päivässä pitää lääkärin loitolla.

[/quote]

Oletko vapaa? :)

Vierailija
11/14 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 18:13"]Olisi ongelma, jos alkaisi puuttua jokailtaiseen viskipaukkuuni. Muuten ei olisi, en itsekään ole koskaan humalassa. Mutta viski päivässä pitää lääkärin loitolla.

[/quote]

Alkoholistiksi voi määritellä jos joka päivä tai edes joka VIIKKO täytyy saada. Mutta ai niin... Hys hys, tämähän on tabu suomessa :)

Vierailija
12/14 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 18:13"]

[/quote]

Oletko vapaa? :)

[/quote]

Naimisissa... ;)

Vierailija
13/14 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 18:13"]Olisi ongelma, jos alkaisi puuttua jokailtaiseen viskipaukkuuni. Muuten ei olisi, en itsekään ole koskaan humalassa. Mutta viski päivässä pitää lääkärin loitolla.

[/quote]

Alkoholistiksi voi määritellä jos joka päivä tai edes joka VIIKKO täytyy saada. Mutta ai niin... Hys hys, tämähän on tabu suomessa :)

[/quote]

En ole alkoholisti, voin olla ottamattakin, mutta en halua. Ei kuitenkaan ole yhtään vaikea luopua tästä mukavasta rentoutumishetkestä esimerkiksi nyt kun olen raskaana.

Pidän vain todella hyvästä viskistä ja ihanasta kiireettömästä hetkestä, kun lapset ovat nukkumassa ja kotityöt tehty.

Vierailija
14/14 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi