Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa nakki-perunasalaatti-ihmiset

Vierailija
01.01.2021 |

Eikö muuta uudenvuodenruokaa keksitä? Meillä oli eilen juustofondue gruyerestä ja tänään jatketaan appenzellerillä racletessa.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua naurattaa?

Vierailija
2/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap. Juuri syön viimeisiä nakkeja ja perunasalaattia. T. Ammattivalittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan sen omat sotkut ja miettii, miten paljon parempaa olisi ne nakkiperunat.

Vierailija
4/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö löytyy juntteja, jotka syövät juustofondueta? Luulin, että tuo jäänyt -90 luvulle

5/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä! Kaupan perunasalaatit ovat suurimmaksi osaksi majoneesia eli rasvaa. Kyllä sitä lusikoidessa vuosi alkaa mahtavasti!

Vierailija
6/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

fondyy .. yöks!

Vierailija
7/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan monille niin perinne että niitä pitää saada, oli ne herkkua tai ei. Itse opin vasta aikuisena että ne on uuden vuoden perinneruokaa. Itse en siis nakeista välitä.

Vierailija
8/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äizyccä kirjoitti:

Olen ihan samaa mieltä! Kaupan perunasalaatit ovat suurimmaksi osaksi majoneesia eli rasvaa. Kyllä sitä lusikoidessa vuosi alkaa mahtavasti!

Rasvaa se pääosin nuo AP:n juustotkin on joten ei se eri muoto siitä sen vähemmän junttia tee.

Vierailija
9/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei edes tiedä mitä ne ovat ja miten ne valmistetaan. XD

Vierailija
10/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkasin oman racleten kirpputorille ja joku osti sen sieltä. En naura toisten ruoille, vaikka en nakeista tykkääkään. Syököön kukin mistä tykkää tai mitä haluaa.

Vierailija
11/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on taas aina naurattanut juustofondue-gruyere-appenzeller-raclette - ihmiset. Tirsk!

Vierailija
12/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan simppelit naurunaiheet 😊

Itsellä kehittyneempi huumorintaju, mut hei varmaan sussakin jotain hyvää on. Ehkä.

Vierailija
13/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis söitte eilen juustokastiketta ja tänään jatkatte pelkällä juustoköntsän syönnillä? Ei kuulosta namilta.

Vierailija
14/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty perunasalaatti ja oikeita nakkeja, nams 😋 kaupan einessalaatti ja jauhonakit, yöks 🤢

Vierailija
15/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa vieraskielisillä ruokien nimillä brassailevat "gourmet-snobit". Paikallisia läskisooseja nekin vain ovat vaikka hienommalta vain omassa päässään ranskankieliset nimet kuulostaisivatkin. Toi jengi söis vaikka hevosenpaskaa jos sillä olisi ranskalainen gourmet-nimike.

Vierailija
16/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ihmiset joita kiinnostaa mitä muut syövät.

Vierailija
17/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon naurata!!!

Vierailija
18/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äizyccä kirjoitti:

Kannattaakin tehdä oma salaatti, johon ei laita ollenkaan majoneesia, ja esim runsaasti omenaa, sipulia ja muuta terveellistä ja raikasta. Ja saa hyvää.

Vierailija
19/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fonduepannuilijat on kyllä melkoinen muinaisjäänne - ei kai kukaan enää oikeasti..?? 🙈🙈

Vierailija
20/65 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tuottaa iloa ihmisille. Ja niinkin helposti kuin syömällä jouluna perinneruokia ja uunnavuonna nakkeja ja perunasalaattia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän