En käsitä ihmisiä, jotka myyvät jotain 3 euron juttuja torissa tai huuto.netissä
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Pienistä puroista.
Just tämä.
Mulla on halpoja ja kalliimpia, usein ne parin euron collarit menee esim kalliimman talvitakin mukana samassa paketissa. Sitten kun kaikki arvokkaampi on mennyt kaupaksi, lopetan halpojenkin myynnin ja kippaan ne pelastusarmeijalle. Lapsen vaatteita siis myyn.
onko aloittaja ympäristöihmisiä omasta mielestään?
Työttömiä joilla paljon vapaa-aikaa? Jos omalle ajalle laittaa arvoa niin eihän noita muutaman euron tavaroita kannata myydä.
Itse en yleensä vaivaudu myymään alle 100e tavaroita, paitsi jos hyvin helposti myytävää niin silloin ehkä noin 40-50e tavaroita voin laittaa myyntiin. 40e taitaa olla pienin summa jolla olen mitään myynyt.
Vierailija kirjoitti:
Työttömiä joilla paljon vapaa-aikaa? Jos omalle ajalle laittaa arvoa niin eihän noita muutaman euron tavaroita kannata myydä.
Itse en yleensä vaivaudu myymään alle 100e tavaroita, paitsi jos hyvin helposti myytävää niin silloin ehkä noin 40-50e tavaroita voin laittaa myyntiin. 40e taitaa olla pienin summa jolla olen mitään myynyt.
Myin juuri kahdet monot 20 eurolla. Minuutti meni kuvien ottamiseen, toinen ilmoituksen tekemiseen, kolmas minuutti viestiin vastaamiseen ja neljäs siihen, kun kävin ovella viemässä monot ja ottamassa rahat. Tuntipalkaksi tuli 300 euroa, jos työn tekemiseen haluaa verrata. On mulla päivätyö, mutta ei ihan noin hyvä tuntipalkka.
Yleensä näillä tori. fi myyjillä on useampi tavara myynnissä. Jos onnistuu kaikki myymään, siitä saa kivasti taskurahaa. Ei siellä pääse rikastumaan, mutta saa itsellen hyvän mielen ja muutaman kolikon taskun pohjalle.
Jaa. Minä ostan usein useita tavaroita samalta myyjältä. Samaten minulta on ostettu useita kerralla.
Ja mulla on kokonainen autotallillinen setvittävää tavaraa. Laittelen sieltä myyntiin sitä mukaa kuin ehdin ja jaksan. Yleensä ryhmittelen samantyyppisiä, samankokoisia yhtä aikaa.
Ja yhteismyyntihän se ratkaisee, minäkin myynyt jo monella tonnilla yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain, miten tuon hintaista tuotetta ei voi vain antaa jollekin tai viedä kierrätyskeskukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain, miten tuon hintaista tuotetta ei voi vain antaa jollekin tai viedä kierrätyskeskukseen?
Eihän se että myyt jotain, estä sinua myös lahjoittamasta tai viemästä kierrätykseen. Kokemuksesta voin kertoa, että ilmaisen tavaran hakija tekee paljon useammin ohareita kuin kolmen euron ostaja.
t. autotallin tyhjentäjä
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisessa pelleilyssä kyse on hyvesignaloinnista, ei todellisesta ympäristön suojelemisesta.
Pienistä puroista.