Jätänkö mieheni kun kävi kakalla?
Kävi kakalla ja pöntön reunassa ruskeaa. En halua miestä joka käy paskalla? Onko syy jättää?
Kommentit (15)
Kyllä on. Ei kannata tuhlata elämäänsä paskovan miehen kanssa.
Hyiiiiii! Mistä se paska tulee? Päästäkö?
Olisit toiminut ihmisvessana. Saat syyttää itseäsi!
Jätä ehdottomasti! Ei sivistyneet ihmiset kakkaa! Ei sun tartte tuollaista kakkaavaa junttiurpoa kattella!
Auta sitä kunnolla pyyhkimään ja vaihda sen rusketusraitaiset kalsarit, sen jälkeen voitte yhdessä siivota veskin.
Koeta seuraavalla kerralla saada miehesi kiinni itse teosta.
Ja käyt tietysti kostoksi itse kakalla niin että törkeä miehesi sen takuulla huomaa!
Paskasissi, pahinta laatua oleva sontaterroristi. Pihalle suihkutettavaksi, ettei likaa paikkoja enempää.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:30"]Kävi kakalla ja pöntön reunassa ruskeaa. En halua miestä joka käy paskalla? Onko syy jättää?
[/quote]
Eihän tuo mitään. Iljettävämpää on kun tyttöystäväni sotkee usein kuukautisten aikana istuinrenkaan vereen ja joskus sitä on ollut lakanoissakin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:30"]Kävi kakalla ja pöntön reunassa ruskeaa. En halua miestä joka käy paskalla? Onko syy jättää?
[/quote]
Eihän tuo mitään. Iljettävämpää on kun tyttöystäväni sotkee usein kuukautisten aikana istuinrenkaan vereen ja joskus sitä on ollut lakanoissakin.
[/quote]
Ei voi joku vitsistäkin suuttua. :D Nolo!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minä oletan että kumpikin oli vitsejä. Sinäkin olet. Ja minä !
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minä oletan että kumpikin oli vitsejä. Sinäkin olet. Ja minä !
[/quote]
Ei, kyllä se oli aito The Katkeramies.
Tottakai, toihan on aivan kohtuutonta toimintaa! Miten joku kehtaa!