Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, aloitin työt n. 3 kk sitten, meillä on nykyään sotkuista!

Vierailija
06.06.2014 |

Mies on aina käynyt töissä, siis itse olen ollut äitiysvapailla ja hoitovapailla viime vuodet. Olen miehelle kyllä teroittanut, että jahka lähden taas takaisin työelämään, puolet kotitöistä siirtyvät takaisin hänelle.

Mutta mitä vielä...!

Itse teen raskasta vuorotyötä, esim. eilen olin iltavuorossa ja tänään heti aamuvuorossa, joten en todellakaan ole tänään jaksanut tehdä mitään muuta kuin levätä työpäivän ja lyhyeksi jääneiden yöunien vuoksi. Tai no, laitoin pyykit pyörimään ja viikkasin edelliset kuivuneet kaappeihin, mutta eihän se mihinkään riitä, kun muuten on tavaroita hujanhajan lasten jäljiltä, tiskivuori keittiössä ja kaikki muukin rempallaan... Huomenna menen taas aamuun.

Mies luulee tehneensä kauheasti kotitöitä, kun on joskus vapaapäivinään laittanut tiskit tiskikoneeseen ja tyhjentänyt sen sitten, ja vienyt roskapussin. Hienoa, onhan sekin jotain, mutta tosiaan, kun sitä siivottavaa on niiiiin paljon enemmän!! Missä välissä sitä ehtii ja jaksaa enää siivota?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ihan saman tekstin olisin voinut itse kirjoittaa. Tänään minulla tämän viikonainoa vapaapäivä ja se meni siivoukseen. Joka paikka oli hujan hajan. Huoh. Ei jaksa.

Vierailija
2/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on aina sotkuista. Olen yhden lapsen yh, joten luulisi, että sotkua ei synny, kun on tuo lapsikin jo teini. Mutta harrastukset vievät kaikki iltamme ja viikonloppuna paetaan maalle. Sotkua on. Mutta ei se mihinkään karkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Kotiäitinä hoidin kaikki kotityöt, ja aina oli siistiä. Nyt meillä on kirjaimellisesti paskaista, en vaan jaksa siivota ihan koko ajan. Olen sitä mieltä että miehelle kuuluu nyt puolet siivoamisesta. Mutta, arki-ilta vaan on tosi lyhyt, siihen pitäisi ympätä kaikkien harrastukset, koiran ulkoiluttaminen, minun opiskeluni ja vielä kotityötkin, eikä se aika vaan riitä.

Vierailija
4/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä. Tänään sain onneksi siivottua mutta ärsyttää käyttää aina vapaapäivät siivoamiseen. Onneksi tähän sotkuun ei kuitenkaan kuole.

Vierailija
5/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivoan mieluiten juuri sen aamuvuoron jälkeen kun olen väsynyt. Ei tule silloin jäätyä mitään nysväämään ja siivous vauhdikasta. Sama koskee ruuanlaittoa. Meillä tosin mies käy kaupassa ja hoitaa oman osuutensa kotitöistä.

Vierailija
6/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se liian vaikeeta palkata köyhä opiskelija tai työtön pari kertaa viikossa siivoamaan? Maksatte sitte pimeenä, niin heiltä ei mene tuet.

Pari kertaa viikossa auttais varmasti paljon ja te jotka mietitte, et entä jos joku pöllii jotain: kuka nyt haluaa toisten pyykkejä, lautasia ja se telkkarinki kantaminen yksin on aika homma. Isompi homma ku mitä siitä saa rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän